Gå til innhold

Hva er kudos-ranken deres på PGR2?

JoeDohn

Anbefalte innlegg

Synes liksom jeg bjynner å komme til et punkt der det blir vanskelig å stige særlig høyere, men jeg må i alle fall få gjort om alle stålmedaljene til bronse eller sølv. Er 36 i rank nå, har ikke tatt høl på LIVE-testinga ennå, men det skjer vel snart det også. :)

Kan også slenge med favorittbiler, hvis dere har noen. Personlig foretrekker jeg Koenigsegg CC eller Lotus 340, Delfino Feroce går også an. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kjørte ikke igjennom spillet på stål, men det er en del av de lengre og kjedeligere banene (særlig Chicago) hvor jeg tenkte at hvis jeg feiler på sølv eller i versta fall bronse så ORKER jeg ikke å gjøre det igjen. Dette gjelder uheldigvis også Nürburgring 1, så det er bare å sette seg ned og kjøre i et kvarter til. Kjørte riktignok gjennom hele siste klasse med Enzoen, men jeg har nå funnet ut at jeg foretrekker Koenigseggen bedre.

Lenke til kommentar

Akkurat nå er jeg på rank 42 med 680 000...Holder på å gjøre om resten sølvene over til gull..mangler vel en 50-70 :roll:

Kjempe spill....Du må ihvertfall klare det på sølv , da får du GT1 :dribble:

Favorittbil: GT1 og Ferrari Modena 360

Endret av koffern
Lenke til kommentar

De eneste jeg har klart platina på så langt er fire fotobokser. Var LIKE ved å klare en overtake også, men mangla et par sekunder. Er ganske uenig med omtaler her på gamer.no som sa at fotoboks-sessionene var unødvendige, synes de er veldig morsomme, jeg. :) Lærer bilen å kjenne, hvordan du må behandle den for å få absolutt mest ut av den.

Lenke til kommentar

Hvis du søker på finn.no for eksempel så finner du ganske utrolige modeller brukt i Norge. :) Har funnet både pene Porche 911'er og finfine Ferrari 360'er, den som leter finner ganske mye gøy. :)

Skal du "ha" en ny en derimot må du ha en rimelig fet lønn før du skal begynne å vurdere sånne biler, svenske Koenigsegg har vel kun utsalg i Dubai så vidt jeg vet, det sier jo litt. :)

Lenke til kommentar
Er ganske uenig med omtaler her på gamer.no som sa at fotoboks-sessionene var unødvendige, synes de er veldig morsomme, jeg. :) Lærer bilen å kjenne, hvordan du må behandle den for å få absolutt mest ut av den.

Det er fordi gamer.no's reporter ikke skjønner hva det dreier seg om :) Man trenger jo ikke å passere akkurat i den hastighetern man skal klare, men raskest mulig. Bare man ikke kommer under.

Lenke til kommentar

:D Mangler 26 platinamedaljer så er jeg i mål på singelplayer. Kudosrank 48, drøyt 1.360.000 kudos. På LIVE ligger jeg og vaker på rank 24 med drøyt 1.450.000 kudos.

Favoritt bil må bli Mercedes CLK GTR, sikkert fordi ikke alle har den. Må få alle gull før den står i garasjen. total spilletid er vel ca. 230 timer, tror aldri jeg blir lei dette spillet. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg kjører sølv, noen gull og speed camera's på platina. Har 26 i rank. Live har jeg såvidt kommet igang med. Vil ha flere biler i single player først. Men lyden i en Ferrari 360 Modena er utrolig bra gjengitt. Helt værst! Honda NSX er heller ikke å forakte... :D Har ikke kommet til de feteste klassene enda skjønner dere.

Endret av Daggy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Går stadig fremover, har drøyt 100 på sølv nå, cirka 60 på gull og 5 platinaer. Rank 42. Fått veldig sansen for TVR Tamora, i alle fall i seriøse løp. Den er litt for "kjedelig" til å kjøre i kudosløp - litt FOR sikker - men når det skal settes hardt mot hardt (i alle fall i sports coupé-klassen) så er den en personlig vinner. Lakken er også veldig tøff, samme med detaljene i grill og panser. :) Ferrari F40 og 550 Barchetta (MÅ være himmelblå eller babyblå) er også behagelige skjønnheter. :)

Lenke til kommentar

Min rank er nå 45, online er den kun 3.... Har vel ca 45 plats og resten på gull i KWS. Tenkte jeg sakte men sikkert skulle ha plats på alt, men spørs hvor gammel jeg blir :-) Beste bil er Mercedes CLK til gateløp, og Porche GT1 til Nurburg og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...