DooDee Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hallo! har hatt bredbånd i ett år no fra nextgentel. eg bruker msn messenger ganske mye. og problemet er bare d at vist vennene mine har lange navn over 10 bokstaver så klikker msn min. da blir eg automatisk logget av. virker egnetlig som om hele nettet mitt klikker, for d tar 1 min før eg kommer innpå noen som helst internett side igjen. har prøvd å bytte router flere ganger, og da funnker msn men internett hastigheten er verre en isdn. noen som har noen tips til hva eg kan gjøre?? DooDee Lenke til kommentar
DooDee Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 ingen som kan svare meg??? som har vært borti dette her før?? DOoDee Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dette problemet blir kallt "Net terror", når en av de du har i msn listen er svartelistet som terrorist. NGT har en beskyttelse policy mot enkelte navn, som gjør at tjenesten ikke kan tas i bruk. gl hf Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ring NGT og si at de må legge inn v5.3.8R1 firmwaren på roueren din så slipper du det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå