Gå til innhold

Nyheter på Symbian/SmartPhone

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 6600 med OperaSSR. Veldig kjekt og greit tenkte jeg. Nyheter, søk og annet web-snadder rett på mobilen, men det var i teorien. Det er få nettsteder som egner seg for denne type surfing. Sidene er tunge (alt for mange Kb) og er ikke på noen måte praktisk oppbygget med tanke på mobilsurf.

Nå er fortvilelsen og nyhetstørken over

Dagbladet.no har lansert en glimrende tjeneste for oss mobilsurfere. Siste nyheter, sport og annet snadder, værvarsel og tv-program. Sidene er lette og kjappe og er lette å navigere i. Når man legger til at Google er kjapp på mobil skulle behovet være dekket for de fleste.

Adressen til Dagbladets mobiltjeneste er http://db.no/mobil

(For å få tilgang til artiklene koster det 25 spenn i måneden, men det er ingen annonser der!)

mitch66

Endret av mitch66
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo folkens. Jeg er ikke selger og jobber ikke for Dagbladet :no: Synes bare tjenesten var så bra at den fortjente et par ord i et forum med mobil-freaks.

:thumbup:

Hmmm.... en veldig merkelig måte å poste på da(veldig reklame aktig ;) ) Men uansett, du kan få nyheter på wap.vg.no tror jeg og der er det gratis, så jeg ville heller anbefalt det, hvis du vil ha nyheter på mobilen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...