mitch66 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Har kjøpt meg en 6600 med OperaSSR. Veldig kjekt og greit tenkte jeg. Nyheter, søk og annet web-snadder rett på mobilen, men det var i teorien. Det er få nettsteder som egner seg for denne type surfing. Sidene er tunge (alt for mange Kb) og er ikke på noen måte praktisk oppbygget med tanke på mobilsurf. Nå er fortvilelsen og nyhetstørken over Dagbladet.no har lansert en glimrende tjeneste for oss mobilsurfere. Siste nyheter, sport og annet snadder, værvarsel og tv-program. Sidene er lette og kjappe og er lette å navigere i. Når man legger til at Google er kjapp på mobil skulle behovet være dekket for de fleste. Adressen til Dagbladets mobiltjeneste er http://db.no/mobil (For å få tilgang til artiklene koster det 25 spenn i måneden, men det er ingen annonser der!) mitch66 Endret 30. januar 2004 av mitch66 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor lenge har du jobbet i Dagbladet???? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hvor lenge har du jobbet i Dagbladet???? HAHA! Han var vell lei å ringe rundt til folk å spørr om tilbudet, forbanna tlfselgere......kommer de inn her å! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Denne brukeren her må nok bli bannet ja, kan ikke komme inn her å drive reklame for dagbladet Endret 31. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Denne brukeren her må nok bli bannet ja, kan ikke komme inn her å drive reklame for dagbldet reklame og reklame.. Uansett, når han attpåtil poster den i feil forum.. Lenke til kommentar
mitch66 Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hallo folkens. Jeg er ikke selger og jobber ikke for Dagbladet Synes bare tjenesten var så bra at den fortjente et par ord i et forum med mobil-freaks. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hallo folkens. Jeg er ikke selger og jobber ikke for Dagbladet Synes bare tjenesten var så bra at den fortjente et par ord i et forum med mobil-freaks. Hmmm.... en veldig merkelig måte å poste på da(veldig reklame aktig ) Men uansett, du kan få nyheter på wap.vg.no tror jeg og der er det gratis, så jeg ville heller anbefalt det, hvis du vil ha nyheter på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå