jrz Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vi kjører testlan for crewet denne helgen, og tester det nye utstyret som faktisk eier det består av 10x 3com 4226t 1x HP Procurve 2428 og en ny dual xeon server http://home.no.net/zyrtech/zargate/ bilder der. ganske snaxy Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ser ut som profesjonelle karer da, installeret slikt utstyr i en sofa!!! Er noe av utstyret i det hele tatt jordet?? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Ehh, ja... Jeg ville nå ihvertfall hatt en flau smak i munnen hvis serveren skulle bryte ned grunnet ESD under LAN'et... Endret 1. februar 2004 av Pantheon Lenke til kommentar
Xder Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ehh, ja... Jeg ville nå ihvertfall hatt en flau smak i munnen hvis serveren skulle bryte ned grunnet ESD under LAN'et... Bra noen er positiv.... Stå på Zargate crew!! Gleder meg litt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå