PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Etter min mening ble det værre nå... men dere kan jo si hva dere mener.. kan vel gjøre den littegrann større Jeg synes den ble lotsa bedre nå! Litt bredere hadde nok gjort susen ja. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Var ikke helt slik jeg tenkte du skulle ha det Tanken var at menyen var i bunnen til venstre på header, også kunne du ha innhold til høyre for meny og delvis inni header.. men er ikke sikkert det passer da... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) var det bedre med menyen oppe i venstre hjørne? EDIT: Du kom meg litt i forveien der fulu Endret 31. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Synest den såg alt for sammentrykt ut... /me ville beholdt den aller første versjonen, flytta menyen opp, og midtstilt den. Så kan det vere på plass med finpuss, som alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå