Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Kom ikke på noe å gjøre her akkurat nå, så jeg bestemte meg for å lage et nytt utkast.. Også lurte jeg selvfølgelig om hva dere synest..? <Link> All mulig kritikk mottas EDIT: Toppen er litt tom.. Noen som har forslag til hva jeg kan putte inn der? Endret 30. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tar det på idol måten: Designet ser ok ut, men jeg vet ikke helt om jeg kan sende det videre til en topp plassering. "menu" var nok skrevet med litt dårlig tekst, samme med train edition, men ok. Men det at du lager noe om tog er kult Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 vel.. som Mr.Ueland sa.. "at du lager noe om tog er kult" men.. - "menu"-biten så ikke ut til å passe der... - "Train edition" passa heller ikke inn akkurat der.. og litt blura text av no slag? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Får se hva jeg får gjort i løpet av morgendagen.. Gidder ikke å gjøre noe mer i dag.. Er ikke sikker på hva jeg skal putte inn under der "Train Edition" står nå.. ble litt tomt.. Endret 30. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hmm... ser ut som at du har glemt å skru av AA på pixelfonten din, gitt.... Designet var ikke så værst, men det ligner en hobbit! Nei, spøk til side: bra oppsett, men er ikke header litt stor? går i hvertfall langt ned under meny her... men nå må jeg ta kvelden, opp tidlig og spille basket i morra.... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jo, headern blir kansje _LITT_ vel stor... Visste det var noe merkelig med fonten! (doh) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Småpent, men _altfor_ stor header. Den tok liksom halve siden i 1152x864. Og som allerede nevnt; slå av den antialiasingen på pixelfonten. <!-- ImageReady Slices (Untitled-1) -->...... <!-- End ImageReady Slices --> + <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> = Endret 31. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 vel.. som Mr.Ueland sa.. "at du lager noe om tog er kult" men..- "menu"-biten så ikke ut til å passe der... - "Train edition" passa heller ikke inn akkurat der.. og litt blura text av no slag? Enig med cfenzo. Likte fargevalget though! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Er det en side, eller en header jeg ser på? Er det en side, er i hvert fall headeren gedigen... Det togbildet kan jo skli litt penere inn i resten av headeren. Rød, brun og blå? De passet litt sammen, men ikke altfor mye. Ble litt firkantet. Få inn litt menyfyll, så blir det lettere å se helheten. Den kan jo faktisk bli ganske grei denna? :-) Endret 31. januar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Savner en ramme rundt det hele Putt inn noe saker i menyen. Enkere å se på helheten da Headeren er kanskje litt stor, men det er vel lettere å se når siden er mer ferdig Er dette noe du skal bruke bør du fikse koden til imageready mye, men det visste du vel fra før Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg synes det var tøft med en litt stor header, for det er noe som ikke _alle_ har... Et forslag: lag en pil nedover i kanten eller noe, så den gjennomsnittlige bruker skjønner at _her_må_det_scrolles_! Jeg leste et sted at ganske få prosent scrollet på en side for å se om det var noe mer enn bare det de ser når de kommer inn.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 må si meg enig med resten her, menyen passet ikke så godt inn, men om jeg kan komme med et lite forslag: hvis du hadde lagt alle menyvalgene skrående i samme vinkel som togbildet slutter, om du er med.. også om du lager en hvit menytekst. ellers kan du kanskje gjøre litt mer ut av selve tekstområde også. jeg synes absolutt det er potensiale her Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hmm.. ble det bedre nå? <-Link-> Tok å gjorde det _bittelitt_ mindre Tviler egentlig på at jeg kommer til å dette designet.. men kjekt å få vite hva folk synst likevel. Endret 31. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bla kanskje i det smaleste laget? Likte jo headeren, men det med teksten som skal komme under, kunne vært løst på en annen måte. Eventuelt hatt menyen på venstre side, med transparent bakgrunn mot toget, så tatt innholdet til høyre for menyen eller noe? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 VELDIG liten meny. hvis jeg lener meg tilbake må jeg anstrenge meg for å se hva som står der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Synes også den ble litt i minste laget nå. Skulle likt å se den venstrestilt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sånne microsites er kult, synes jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sånne microsites er kult, synes jeg Ikke når mikro og mega blandes i en heller uskjønn forening. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Etter min mening ble det værre nå... men dere kan jo si hva dere mener.. kan vel gjøre den littegrann større Endret 31. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Etter min mening ble det værre nå... men dere kan jo si hva dere mener.. kan vel gjøre den littegrann større Hmz, jeg er fan av midtstilte. Syns det er feigt fordi det høyre øyet ikke får se noe, men det venstre får se masse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå