Gå til innhold

5 minutters tidsfordriv

Anbefalte innlegg

Kom ikke på noe å gjøre her akkurat nå, så jeg bestemte meg for å lage et nytt utkast..

Også lurte jeg selvfølgelig om hva dere synest..?

<Link>

All mulig kritikk mottas :)

EDIT: Toppen er litt tom.. Noen som har forslag til hva jeg kan putte inn der? :dontgetit:

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... ser ut som at du har glemt å skru av AA på pixelfonten din, gitt....

Designet var ikke så værst, men det ligner en hobbit! :D

Nei, spøk til side:

bra oppsett, men er ikke header litt stor? går i hvertfall langt ned under meny her...

men nå må jeg ta kvelden, opp tidlig og spille basket i morra.... :(

Lenke til kommentar

Småpent, men _altfor_ stor header. Den tok liksom halve siden i 1152x864. Og som allerede nevnt; slå av den antialiasingen på pixelfonten.

<!-- ImageReady Slices (Untitled-1) -->

......

<!-- End ImageReady Slices -->

+

<p> </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p> </p>

<p> </p>

= :scared:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

• Er det en side, eller en header jeg ser på? Er det en side, er i hvert fall headeren gedigen...
  • Det togbildet kan jo skli litt penere inn i resten av headeren.
  • Rød, brun og blå? De passet litt sammen, men ikke altfor mye.
  • Ble litt firkantet.
  • Få inn litt menyfyll, så blir det lettere å se helheten. Den kan jo faktisk bli ganske grei denna? :-)

Endret av EndeligFerie
Lenke til kommentar

Savner en ramme rundt det hele

Putt inn noe saker i menyen. Enkere å se på helheten da

Headeren er kanskje litt stor, men det er vel lettere å se når siden er mer ferdig

Er dette noe du skal bruke bør du fikse koden til imageready mye, men det visste du vel fra før ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes det var tøft med en litt stor header, for det er noe som ikke _alle_ har... ;)

Et forslag: lag en pil nedover i kanten eller noe, så den gjennomsnittlige bruker skjønner at _her_må_det_scrolles_!

Jeg leste et sted at ganske få prosent scrollet på en side for å se om det var noe mer enn bare det de ser når de kommer inn....

Lenke til kommentar

må si meg enig med resten her, menyen passet ikke så godt inn, men om jeg kan komme med et lite forslag:

hvis du hadde lagt alle menyvalgene skrående i samme vinkel som togbildet slutter, om du er med.. også om du lager en hvit menytekst.

ellers kan du kanskje gjøre litt mer ut av selve tekstområde også. jeg synes absolutt det er potensiale her :thumbup:

Lenke til kommentar

Bla kanskje i det smaleste laget? :D Likte jo headeren, men det med teksten som skal komme under, kunne vært løst på en annen måte. Eventuelt hatt menyen på venstre side, med transparent bakgrunn mot toget, så tatt innholdet til høyre for menyen eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...