Janmandelid Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som har erfaringer med den nettleseren? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ja, jeg har det. gode erfaringer, sikkelig bra browser. selv bytta jeg ut opera til fordel for Avant Browser. dette fordi at Avant stopper alt av Popups og shit. tok en liten pause fra Avant for lenge siden, men gikk tilbake for et par uker siden og angrer ikke et sekund. minder jo om IE, bare at Avant er 10 ganger bedre. har Avant på begge maskinene mine. for min del har jeg gått helt bort fra Internet Explorer shiten, men jeg er vel ikke den eneste som har gjort akkurat det. Anbefaler Avant Browser på det sterkeste. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Mener du å si at Opera ikke stopper alle pop-uper? Har aldri fått opp en uønsket pop-up med Opera, men kanskje du har satt til noen feil-innstillinger, eller hvordan popups er det du får? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 sa jeg forresten at Opera ikke stopper popups da? nevnte ikke Opera og popups heller. sa bare at Avant Browser stopper alt av popups å det gjør ikke IE. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 selv bytta jeg ut opera til fordel for Avant Browser. dette fordi at Avant stopper alt av Popups og shit. Da misforsto jeg det du skrev her Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Man kan velge mellom 4 pop-up alternativer i opera: - Blokkere alle pop-ups - Ikke blokkere noen pop-ups - Bare åpne pop-ups fra lenker - Åpne pop-ups i bakgrunnen (pop-upsene kommer bakerst av alle vinduene) Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) sorry, hadde glemt det jeg Endret 31. januar 2004 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå