fjaler Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har et snodig problem med det integrerte nettverkskortet på det nye hovedkortet mitt. Når jeg bare bruker explorer til å surfe på nettet kan jeg sitte hele dagen uten problemer. Men plutselig mister jeg tilkoblingen til ruteren (får ikke svar når jeg pinger den) og følgelig så har jeg ikke kontakt med resten av internett heller. På den andre pcen på nettverket fungerer alt fortsatt greit. Samtidig som jeg fikk hovedkortet foretok jeg en god gammel format C: for å unngå masse problemer med hovedkortbytte. Jeg installerte Windows 2000 proffesional og alt gikk greit til jeg installerte kazaa. etter at det har stått på i noen få minutter skjer problemet som beskrevet over. Men det var da jeg skulle spille Diablo 2 på internett i dag at begeret fløt over for alvor, etter få minutter får jeg beskjeden connection interrupted og ruteren er ikke å få tak i. Jeg har dette hovedkortet MSI KT6 Delta som jeg kjøpte for et par uker siden. Jeg har en Billion bipac-640SE ruter som jeg bruker til å dele adsl oppkoblingen. Lenke til kommentar
twiztar Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Har hatt samme problemet selv. Oppdater BIOS, driver til nettkort (fra broadcom.com, msi sine er gamle) og evt. Chipsetdrivere. Det hjalp hvertfall for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå