It's me Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Har lenge hadde problemer med booting pga biosfeil. Nylig sa harddisken takk for seg, etter et ublidt møte med bakken. Men med ny harddisk er det ikke mulig å innstalere OS, for maskinen "fryser seg" da den ikke klarer hardwaresjekk. Jeg skal ha et nytt. Dette hører til familiepcen, og som dere kanskje gjetter er ikke kravene høye. Det skal støtte P4 1,8ghz, ddr-ram, ha integrert nettverkskort og må ha usb2.0 porter. Utenom dette teller kun pris. 500kr +/- er ønskelig Noen som vet hvor jeg kan få tak i bra, men billig? (husk at ved webbutikk kommer ca 100kr i porto. Er det butikk i Oslo, henter jeg varen og slipper porto) Håper på gode og seriøse svar. Endret 30. januar 2004 av It's me Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Dette hovedkortet vil fungere ypperlig til dine behov. Du får utnyttet båndbredden til din CPU, du får USB 2.0 og tilogmed Serial ATA. Edit: dette hk får du kjøpt på datakjeden i oslo. Prisen "listepris" betyr det samme som butikkpris på datakjeden. Går ut i fra at du bruker socket 478. Har du socket 423, blir det straks verre, siden denne sokkelen ble faset ut for over 2 år siden. Endret 30. januar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå