:---{D Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg syntes du burde lage noe spill fra den første nintendoen og slikt........ de som har spiller java-spill nå er de som spillte nintendo da de var små.... Det hadde oxo vært kult med spill som kan spilles over bluetooth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 :/ lemmings finnes Hvor kan man laste det ned!!! Jeg har 3650 hvis du ville vite det!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 :/ lemmings finnes Hvor kan man laste det ned!!! Jeg har 3650 hvis du ville vite det!! Virker kun til p*00 finnes på div. yahoo groups. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kom til å tenke på at Ringenes Herre hadde vært sjeft på mobil. Blir kaaanskje litt dyrt med lisens og greier, men hadde vært sjeft for det. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 http://www.jamdatgames.com/html/games_lotr_rotk.php Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Er det noen som har prøved multiplayer spillet RC battle. Fungere bare på SE telefoner. (tror jeg) Habla Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 GTA hadde jo vært helt sheriff da!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) nei... ikke gta... har du prøvd gameboy versjonen (igjennom emulator) ??? SUPERT FORSLAG: DIABLO (helst noe som diablo 2 ) Endret 4. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.jamdatgames.com/html/games_lotr_rotk.php Wow! Ikke verst. Hmmm..... *prøver å laste ned* Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 nei... ikke gta... har du prøvd gameboy versjonen (igjennom emulator) ??? Har nik ikke det... Er det dårlig? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Mario hadde forsatt vært mest genialt! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har mario på min m55, ikke så altfor bra. (men så var det gratis ) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Syns GTA hadde vært dritfett uansett jeg... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Noen må jo snart forstå at folket vil ha elma på telefonen sin! Elma hadde vært sååå najs:D Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Kunne gjerne tenkt meg Halo, det hadde vært kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå