TitanKvad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hei hei amobil folkens! Jeg driver med spill programmering / design, og har nylig hevet meg over spill programmering / design for mobiler, og har et spørsmål. Hvaslags spill er det egentlig folk har lyst på? Har liksom ikke noen anelse om hva folk helst vil spille på mobilen, så noen hint ville vært fint. Action fyllt platformer? Romskyter? Kaldblodig slossespill? Kom igjen nå. Få høre. Endret 30. januar 2004 av djTorden Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Helst litt startegi og ikke minst actionspill! Er fan av RPG. Skulle likt å se litt sverdfekting på mobilen min! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ja, RPG hadde vært utrolig bra =) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Prince of percia......ikke java versjonen, men symbian versjonen! Den har sinnsyk grafikk å ARTIG! Å ikke minst AGile fighter! (slåss spill) Rå grafikk! STORT pluss for at det er multiplayer over bluetooth!! Her har du flere timer med underholding Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 plattform spill er tøffest på mobilen. andre spill er d for dårlig graffik på for og spille Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Liker de fleste typer spill egentlig, men de spillene jeg spiller mest egentlig er forholdsvis enkle spill, altså spill som ikke nødvendigvis har den råeste grafikken og det mest avanserte gameplayet, mer spill som: seabumber, summer games 2004 og klassikeren snake. Dette er spill med highscore mulighet, som gjør at du egentlig alldri blir ferdig med spillet, siden du alltid (iallefall nesten alltid) kan slå dine egne rekorder. Har også spill som: splinter cell, prince of percia, super mario og Rainbow six, men disse spillene runner man (noe som tar under en time pr. spill) og så gidder man ikke å spille de mer. (en annen ting er at min siemens m55 ikke har god nok skjerm til at jeg får så alt for mye ut av den gode graffiken) En sjanger jeg er veldig glad i er romskyte-spill, lignende space impact, har Planet Zero og alpha wing. Disse har highscoremulighet i tilleg til å runde spillet, noe som er et stort pluss. Det er også morsomt med spill der man kan spille mot venner, har verken ir eller bluetooth, så jeg kan ikke spille gjennom det, men jeg liker såkalte "hotseat" spill som: Cannons (veldig bra siden man også kan spille mot en cumputer og) og summer games 2004 som nevnt over. I tillegg sitter jeg å sliter med Wappo (fant ikke link) det er et "taktikk-brettspill" ganske gøy det og (selv om amobil slakta det i sin test av m55) men man må innimellom spille noe litt mer action fylt. Det var min lille liste. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Genialt! Det hadde vært sinnsykt Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Genialt! Det hadde vært sinnsykt Særlig i to player via bluetooth! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Genialt! Det hadde vært sinnsykt Særlig i to player via bluetooth! Enda bedre!! Herre! hadde det bare finnes! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg for min del ville satt pris på et ordentelig rallybilspill hvor man kan velge og vrake fra forskjellige typer bilermerker (ford,subaru, o.l) og at man f. eks kan kjøre med Petter Solberg eller noen. EDIT: Og god lyd, f. eks at du hører kartleseren gir deg instrukser. Også vill jeg bare si det hadde vært genialt med ElastoMania. Endret 31. januar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Genialt! Det hadde vært sinnsykt Særlig i to player via bluetooth! Enda bedre!! Herre! hadde det bare finnes! Hater Elastomania, men jeg synes at det burde komme mere konverteringer fra gamle PC-spill, lemmings er veldig bra Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 STUNTS tøffeste bilspillet ewer Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 syns absolutt du bør prøve å porte NetHack over til mob... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Elastomania til series 60!! ;D Har ventet og ventet på det spillet i evigheter, men det har aldri dukket opp. Tror det ville a slått an Genialt! Det hadde vært sinnsykt Særlig i to player via bluetooth! Enda bedre!! Herre! hadde det bare finnes! ja! elastomania skulle ha vært tøft og passet til mobil; pga. tastaturet ol. elastomania burde ikke være for vanskelig å lage....? ellers digger jeg lemmings og zelda på mobben; enkelt å styre og morsomt et bra strategispill skulle også ha smakt Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 AmaZe Skrevet 31/01/2004 : 12:46 STUNTS tøffeste bilspillet ewer Helt enig!! Digga det bilspillet da vi levde i 386/486 alderen. Fått dette inn på en mobil hadde jeg blitt imponert. Eller liker jeg godt Tetris på mobil.Finnes noen gratisversjoner der ute, men de er ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Liker nok eventyr spill jeg! Spiller følgende spill: Monkey Island 1 Monkey Island 2 Indiana Jones: Fate of Atlantis Day of the Tentacle LucasArts spill alle sammen! Ellers blir det litt sjakk noen ganger og! Endret 31. januar 2004 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 liker gamle nintendo spill på mobilen... har masse passer bra til mobil også Lenke til kommentar
TitanKvad Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Wow... Her var det jo kommet masse bra svar da. Hmm... En liten oppsummering i dette viser meg at et ElastoMania spill er mest ønsket, mens rett etter kommer bilspill, strategi og rpg. Jo et ElastoMania spill skulle vel kunne la seg gjøre det. Takker for masse ypperlige svar. Vel om det er noen fler forslag, så bare kom med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå