Får-i-Kål Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hva er egentlig siste SW versjon på P800? - Hva er nytt? - Er en slik oppgradering gratis hvis en har garanti? - Er det verdt pengene hvis en slik oppgradering koster 2-300 kr? Jeg har nå R2D. Er det ingen som vet dette? Endret 31. januar 2004 av Får-i-Kål Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er gratis å oppgradere, bare gå til et servicesenter å de oppgraderer den gratis Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Det er gratis å oppgradere, bare gå til et servicesenter å de oppgraderer den gratis Det er jo fint! Må en ha med garanti eller noe slikt? Noen som vet hva siste versjon av SW til P800 er? Jeg gidder ikke å skifte hvis jeg har siste - noe som de fleste her sikkert skjønner. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er gratis å oppgradere, bare gå til et servicesenter å de oppgraderer den gratis Det er jo fint! Må en ha med garanti eller noe slikt? Noen som vet hva siste versjon av SW til P800 er? Jeg gidder ikke å skifte hvis jeg har siste - noe som de fleste her sikkert skjønner. Nei du trenger ikke garanti tror jeg. Du kan sjekke siste versjon på se sidene tror jeg Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har minimalt med kunnskap om p800, men mener og ha hørt at man kan filme med den! En kompis eier p800, men han påstår at dette ikke er mulig! hvem av oss har rett? Kan man laste ned Videoprogramvare til den, og i såfall hva og hvor?? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Man kan laste ned Philips Camcoder (teit navn btw) til den, og dermed filme så lenge linsa holder... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Man kan laste ned Philips Camcoder (teit navn btw) til den, og dermed filme så lenge linsa holder... Har ikke SE sluppet et eget video opptags program til P800? Mener å ha lest det en plass Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva er egentlig siste SW versjon på P800?- Hva er nytt? - Er en slik oppgradering gratis hvis en har garanti? - Er det verdt pengene hvis en slik oppgradering koster 2-300 kr? Jeg har nå R2D. Er det ingen som vet dette? Hei ! Siste versjon på tlf er: R2F, Bluetooth: R5A Planlegger: R2D02 CDA: R5A02 Dette koster ingenting, tar 1,5 time å flashe , og utføres hos SE servicesteder. Akkurat hva som er nytt- Vet ikke Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hva er egentlig siste SW versjon på P800?- Hva er nytt? - Er en slik oppgradering gratis hvis en har garanti? - Er det verdt pengene hvis en slik oppgradering koster 2-300 kr? Jeg har nå R2D. Er det ingen som vet dette? Hei ! Siste versjon på tlf er: R2F, Bluetooth: R5A Planlegger: R2D02 CDA: R5A02 Dette koster ingenting, tar 1,5 time å flashe , og utføres hos SE servicesteder. Akkurat hva som er nytt- Vet ikke Takk! Etter en liten rundtur via video-program kom det endelig et fornuftig svar på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Får-i-Kål Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hva er egentlig siste SW versjon på P800?- Hva er nytt? - Er en slik oppgradering gratis hvis en har garanti? - Er det verdt pengene hvis en slik oppgradering koster 2-300 kr? Jeg har nå R2D. Er det ingen som vet dette? Hei ! Siste versjon på tlf er: R2F, Bluetooth: R5A Planlegger: R2D02 CDA: R5A02 Dette koster ingenting, tar 1,5 time å flashe , og utføres hos SE servicesteder. Akkurat hva som er nytt- Vet ikke Kjenner en som oppgraderte idag: Siste versjon er R3A! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå