stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Microsoft utlover 250 000$ til de som hjelper i pågripelsen av de som startet dette viruset, ifølge CNN.com Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Microsoft utlover 250 000$ til de som hjelper i pågripelsen av de som startet dette viruset, ifølge CNN.com I confess, now give me tha money Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Microsoft utlover 250 000$ til de som hjelper i pågripelsen av de som startet dette viruset, ifølge CNN.com I confess, now give me tha money Hadde glatt angitt min egen mor for de pengene der Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Microsoft utlover 250 000$ til de som hjelper i pågripelsen av de som startet dette viruset, ifølge CNN.com I confess, now give me tha money Hadde glatt angitt min egen mor for de pengene der En pen sum, helt klart Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hvorfor er det plutselig blitt så viktig for Microsoft å shine opp imaget sitt ? Er det en pille de vil sukre - et lovforslag de vil ha igjennom - en standard de vil ha gjennomslag for - en dom de vil anke ? Endret 30. januar 2004 av sofokles Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tja, jeg ville gladelig latt min PC blitt virusinfisert hvis det gikk til en så god sak som dette viruset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå