stian123 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei!! Når jeg lager hjemmeside står det untitled dokument uansett hvor mange av frames'a som har sånn <title>StianWEB</title> Det jeg gjør er at jeg går inn på Properties* - Tittle. Forslag? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Bruker ikke Dreamweaver selv, men regner med frames funker på samme måte som i FP? Jeg regner med at du vil at siden du har laget i frames skal ha en tittel? Da er det vel bare å gå inn i den siden som nøster sammen alle rammene, der skal tittelen skrives inn... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Hvor er det hen da? Må ha det inn med teskje for jeg er noob_deluxe Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) du har en hovedside som holder "frameset'et", og masse undersider... Du har satt <title> i undersidene.. og ikke i frameset'et.. Trykk på en av de ytre "borderne", og se på kilden.. der finner du nok <title>Untitled Document</title> EDIT> typo Endret 30. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det skal være en av de i hvert fall. Som sagt så har jeg aldri brukt Dreamweaver, men i FP så kommer det en oversikt når du lagrer en side med frames, hvor du ser hvilken side du lagrer. Hvis du har 5 forskjellige sider, så er det vel bare å sette inn tittel på samtlige, da må du vel treffe blink på en av de? Da skal i hvert fall være 4 rammesider og en side som nøster disse sammen... Hvis du skal åpne siden, hvilken fil bruker du da? Det er den som er nøstesiden... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 I dreamweaver har du alle sidene oppe, men har du slått av "borders", blir det klin umulig å finne igjen "nøstesiden"... Skru på borders, trykk på en av de ytre borderne, og der vil du få oversikt over det.. (eller gi f*** i å bruke dreamweaver til akkurat den joben og åpne "nøstesiden" i notepad eller lign..) nøstesiden var jo et søtt ord.. *adoptere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå