panzerwolf Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Prøver å gå inn på Skandiabanken via siste Opera for Windows. Ingenting på menyen øverst fungerer (ingen reaksjon ved klikk). Er det noen andre som har problemer eller enda bedre: er det noen dette fungerer for, slik at det bare er noe tull på min maskin? Har prøvd å identifisere Opera som andre nettlesere uten hell PS Selv om du bruker Opera men ikke Skandiabanken, er det fint om noen prøver å trykke på "Logg inn". Får ingenting opp der heller. Oppdatering: Om jeg går inn på "Nettlesere som støttes" og så trykker "Logg inn" fungerer det. Hadde fint om noen hadde prøvd fra forsiden for det Endret 30. januar 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 I denne tråden blir dette (også) diskutert. Der gir TopDog denne linken. Det er til en mindre fancy inlogging til skandiabanken, som skal fungere helt fint med opera. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Takk, ble litt stressa ettersom husleia måtte betales Lurer på hva de har gjort ettersom det ikke har vært noe problemer før. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvis du bruker Windows, så anbefaler jeg at du bruker Internet Explorer. Servicepack 2 vil etter sigende også oppgradere IE til MDI. På XF86 er antakelig Mozilla (eller en eller annen Gecko-basert browser) å anbefale, forutsatt at den ikke kræsjer før du har fått betalt regningene dine Lenke til kommentar
joebush Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har tatt i bruk Mozilla i XP av akkurat den grunnen. Ble lei mye frem og tilbake med Log Inn, og at noen ganger, når jeg endelig fikk logget meg inn, fikk jeg ikke opp menyene for å betale noe. Enda morsommere, etter en mail til Skandiabanken support der jeg spurte om dette, henviste de meg til en side som da skulle gå bra for Opera-brukere. Problemet var at jeg måtte "inn i menyen" for å komme frem! Jøss, så lite logikk kan jo ikke være mulig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er helt latterlig av skandiabanken å ikke fikse det. Jeg vet at både Opera selv og mange kunder har kontaktet de pga de mongo menyene. Og jada, de skal fikse det. Tror faktisk de sa en gang at de hadde fikset problemet, men hadde ikke fått oppdatert websidene med fiksen. Men det er ca et halvt år siden nå. En ren nettbank bør i aller høyeste grad sørge for å ha tilnærmet 100% kompatibilitet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Her tok jeg opp hva jeg gjør... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1699450 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Her tok jeg opp hva jeg gjør... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1699450 Nå var egentlig ikke det problemet da... Å logge inn er jo ingen problem. Jeg har selvsagt lagret innloggingssiden som bokmerke, så jeg bare skrive "bank" i adressefeltet, så popper sertifikat-passord boksen opp, så trykker jeg ctrl-enter for å logge inn. Det er menyene i selve banken som ikke fungerer før du trykker alt-F5 (før kunne du bare trykke oppdatere siden, men nå må du oppdatere bare akkurat den rammen). Forresten, skandiabanken burde ta hintet når folk lager webguide for hvordan du kommer deg inn i banken. Vi må nesten bryte oss inn i banken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå