Peterman Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 han er sikkert full av bol... Sure... Tror du ikke deltakere i strongman konkuranser må avlegge dopingprøver rimelig ofte? Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har letta på 250 kg en gang bare for morro. Måtte se om jeg klarte Det var en stålflens som skulle maskineres etterpå, og jeg løfta med stroppa som var på den. Fikk den kanskje 5 cm opp fra palla før tyngdekraften seiret og fikk den på plass igjen. Ellers har jeg greid å løfte et rundmatingsbord på 120 kg fra bakken og opp og inn i maskinen. Mener det er 85 cm opp til arbeidshøyde. Men bare så det er sagt: Slikt er egentlig idioti å prøve på. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 han er sikkert full av bol... Sure... Tror du ikke deltakere i strongman konkuranser må avlegge dopingprøver rimelig ofte? Svend Karlsen trener rett her nede i byen, kan jo spør han på onsdag Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hmmz...i markløft tar jeg serier med 100 kg, så max løftet er kanskje 120(?), men det er ca 3 uker siden jeg begynte med markløft, så burde øke litt mer!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) har bare prøvd meg på pc'en min... som forøvrig veier 25kg. Endret 1. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ta sveriges sterkeste som går på TV nå så var det en som tok 320 kg rett opp fra bakken som om det skulle være fjær... litt etter sa at han hadde bers på noe rundt 400 KG!! å forøvrig så har sven karlsen VÆRT VERDENS STERKESTE EN GANG eller så har han tat 2 og 3 plassen før... fattern har trent med han når han var ung( sånn for ca 100 år siden spør du meg ) men for min del så løfter jeg det meste og de fleste.... skal du ha en person som har bola så kan du bare se på Guvernøren Arnold, han har nesten ikke en muskel som ikke måtte byttes ut grunnet dop bruket... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sure... Tror du ikke deltakere i strongman konkuranser må avlegge dopingprøver rimelig ofte? jeg leste et intervju med en strongman deltaker , han sa de bare ble testet for speed. tviler egentlig veldig sterkt på at de med topplasseringer er spesielt "rene". Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 han er sikkert full av bol... Sure... Tror du ikke deltakere i strongman konkuranser må avlegge dopingprøver rimelig ofte? Svend Karlsen trener rett her nede i byen, kan jo spør han på onsdag ja jøss... ville du innrømt juks vist du ble spurt... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 klarer ca 75kg i benkpress Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 uten å ha trent stort klarer jeg 130 i markløft, og 80 kg i benken. sikkert mye fordi jeg er stutt å butt og ganske kraftig beinbyggning.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) bare som jeg klar 137.2kg Hmm... eller jeg trene for mye... Endret 1. februar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Thomas: Er det i benk eller markløft du mener? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 nei som klar lufte opp kg? jeg klar 137.2kg men 140kg jeg klar ikke... se hvor klar lufte som "max sterke" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Klarer å løfte opp søppeleposen.. hvis jeg gidder... Ellers blir det vel en 1.5 L flaske cola X antall ganger i uka... Klarer nok en pakke grandis også, men det er uvisst.. Ringer bare en kamerat hvis jeg vil ha pizza... Så setter han den inn i ovnen.. Hvis han gidder.. Hvis han ikke gidder, ringer jeg Peppes, så får de fa** bære den helt inn i leiligheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå