JKJK Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) For deg som ikke liker trance/dance sjangeren: Gå hjem, du har ingen ting i denne tråden å gjøre Vi i NODA har lekt oss litt med Cubase SX, og dette er resultatet etter noen dagers leking. Det tar tid å sette seg inn i et nytt program, så ikke forvent alt for mye. som navnet tilsier, er det en test. Dette betyr ikke at vi ikke er interessert i kommentarer, så vær ærlig og post FFS!!!! Låta er noe hardere enn den "gode gamle" NODA stilen. Vi ville prøve noe nytt. http://www.idklubb.org/dj-jk/music/NODA%20-%20SX-test.mp3 For deg som ikke har hørt noen av de andre låtene, finnes disse på http://john.e.morsk.com edit: burde kanskje legge til at "launch" sangen vår fikk god karakter på nrk.no/mpetre 's demohjørne. Vi har også sendt inn Calling you, da de etterlyste låter med vocal! -John- Endret 30. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tja rymen var ikke så verst men hva med å få inn noen stemmer? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) tja rymen var ikke så verst men hva med å få inn noen stemmer? enig ang. vokaler. Vi satt der og recorda masse dritt vi tenkte å prøve å slenge inn, men vi ble så lei av å høre på oss selv at vi droppa hele greia. Låta var egentlig ment for å begynne å lære seg programmet, men vi fant ut at vi likså godt kunne hive den ut først som sist. Endret 30. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Var ikke så værst det Litt lokaler hadde nok gjort seg, men det er jo bare en smakssak Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tenker på jentestemmer jeg noe ala: Come with me special d (Groove Coverage) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) WeeR: lol! joda... vi trenger lokaler også! vi er SÅ gira på å skaffe en ny dame som kan vokalisere (lokalisere Weer?) litt for oss, men det er litt mangel på det for øgonblikket... samt att vi ikke har verdens beste opptaksutstyr. Sist vi prøvde å lage en låt med vocal som en stor del av helheten, endte vi opp med Calling you. Resultatet ble: nja... det som feila var: hun som sang kunne ikke å synge dance dårlig opptaksutstyr no-skills mastring ...osv. Men ideen var god. vi skal nok prøve oss på flere vokal-prosjekt Endret 30. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 tenker på jentestemmer jeg noe ala: Come with me special d (Groove Coverage) veit... den er genial Special D - Home Alone (Club Mix) også... Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ikke værst! Dance er ikke helt sjangeren min, men jeg kan nå si hva jeg synes. Jevnt over bra, men kanskje litt "flat?" Iallefall før den åpner seg litt mer rundt 2 min, men gjennom hele låten syns jeg godt den kunne vært litt "større". Klappingen syns jeg hørtes litt daff ut... Uansett, ganske imponerende arbeid (iallefall som en test). Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Haha, var litt trøtt igår ja Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Ikke værst! Dance er ikke helt sjangeren min, men jeg kan nå si hva jeg synes.Jevnt over bra, men kanskje litt "flat?" Iallefall før den åpner seg litt mer rundt 2 min, men gjennom hele låten syns jeg godt den kunne vært litt "større". Klappingen syns jeg hørtes litt daff ut... Uansett, ganske imponerende arbeid (iallefall som en test). Jau. Vi hadde en heftig intern diskusjon om vi i det hele tatt skulle ha med klappingen! Jeg vant med at det var bedre at klappingen var der enn at det var helt stille. Blir litt for mye norsk-pop-konsert-klapping. Ja, den er flat. Men ettersom det bare var ei teste-låt så gadd vi ikke å pusse nå særlig på den. Akurat NUH driver vi å mekker ei ny låt... Basert på Howard Shore's Evenstar (LOTR two towers). Det blir noe helt annet. Gleder meg som en unge til å bli ferdig med den. *gøygøygøy* Endret 31. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ikke værst likte den der *test* sangen. stå på videre! må gi lyd i fra dere når dere kommer med noe nytt da Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 joda grei nok den der lykke til videre Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 generellt ferdig med ei ny låt nå. Trenger bare litt finpuss. Skal lage en ny tråd når den er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå