Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 http://home.tiscali.no/ompatut/index2.gif <== Kan dette bli bra? Har berre såvidt mekka akkurat det der, og orker ikkje begynne å oversette til css/html no, det får skje en anna gang, om den går gjennom kvalitetskontrollen Vil prøve å holde sida rein og enkel, ikkje masse überkule effekter lissom SLAKT I VEI! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 tøff den. men det ble litt mye forskjellige forskjellige ting rundt omkring som tok blikket bort fra texten Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Min kritikk (dette begynner å bli morsomt, helt til jeg selv poster noe nytt design) Syns du har gjemt menyen litt langt unna... Pilene trekker siden til feil side, dog den gjør at menyen blir litt mer synlig Ikke klæsj "Nyheter" og "Meny" så mye til høyre. Blir litt utydelig slik det er nå Syns pilene som jeg nevnte over pluss de, eh..., persiennene blir litt for synlig Hvis den teksten er relevant for det som kommer på siden, i mengde altså, så kan det bli litt mye tekst når du har både den hovedgreia og nyheter. Litt luft hadde gjort seg, men det blir kanskje annerledes uten det Donaldspråket? Siden slutter veldig brått på høyre side. Ser ut som Rema 1000 har vært der med kuttismen sin Litt kjedelig header, selv om den egentlig står litt i stil til resten av siden Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vet ikke helt om jeg likte den der... Selve idéen er god, men med alle de effektene du har brukt, så trekkes øyet veldig lett bort fra teksten (akkurat som den stygge hvite firkanten til tv2) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Joda, sant som det er sagt, litt for masse stæsj... hmm, det kan /me sikkert fikse på,men ikkje akkurat no, no er det sengetid EndeligFerie: Tviler på at det blir så masse tekst på sida som ferdig, blir dessuten litt overskrifter som skiller det og sånt. Er stuptrøtt no, ser meir på det zumorgen Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Synes den var stilig, behagelig rødfarge. Teksten i menyen ble litt "skitten", den svarte shadow/border rundt teksten passet liksom ikke helt inn. En ting som pirret de små grå i hode mitt, den mangler litt skille på hva som er hva, kanskje den selve innholdsboksen var litt for enkel? Kanskje endret bakgrunnsfargen på de boksene i samme stil som pilene i header gjør? Kunne faktisk tenkt meg at gradient effekten på de pilene var snudd andre veien Ellers bra synes jeg, mangler bare prikken over i'en Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg ble særdeles forvirret når jeg åpna den. Ganske rotete og lite oversiktlig, IMO. Pen farge, det skal du ha! Ikke så mye mer jeg har å si egentlig. Muligens litt tett? Det var det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nei, ompa, denne likte jeg ikke i det hele tatt. Veldig rotete og uoversiktelig. Synes enda "teh upper" er noe du skal prøve deg videre på. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hmm... Kanskje eg skal gi "teh upper" en skjangse? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 "the upper"? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Nei egentlig ikkje.. Trur det er berre PC som har fått den alt for godt med seg Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nei egentlig ikkje.. Trur det er berre PC som har fått den alt for godt med seg * PT vil se "the upper" nå! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) * PT vil se "the upper" nå! ich auch.Du har ødelagt InternettDu har ødelagt internett. Du vil bli belastet med kr 10 000, samt at du vil bli fratatt ditt Internett abonement. var jo stilig den og.. Endret 31. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Du har ødelagt InternettDu har ødelagt internett. Du vil bli belastet med kr 10 000, samt at du vil bli fratatt ditt Internett abonement. var jo stilig den og.. Han har nok fjernet bildet i frykt for å miste all respekt som webdesigner Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Har da vel aldri kalt meg webdesigner vel? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 "du har ødelagt internett" jaja Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) "teh upper" er über! Bare arve selv som ikke har forstått det enda. Case closed. edit: typo Endret 31. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 synes å ha sett glimt av "teh upper", men skulle likt å sett den igjen nå. pliis Arve Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Aner ikkje ka eg skal gjøre her .. Har prøvd litt att og fram, men alle forsøk eg lager av "teh upper" blir berre alt for... tutorial-ish, som eg misliker.. Men, kanskje kommer det en ny øverst en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå