agvg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hørt rykter om at bluecom skal bygge ut eget nett? stemmer det bluecom? http://www.bluecom.no/privat/om/pressemeld...article2583.ece Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fikk høre av folka i support at etter at jeg hadde sendt en fullmakt og noe greier til dem for at de skulle få fjerne noe som visstnok allerede var installert på min linje så ville det da 2-3 uker før Telenor Networks fikk fiksa det... Har venta på Bluecom ADSL i 2 måneder nå, ikke gøy. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hei. Jeg jobber for Bluecom Support . Hvis du har et speedstream modem , og DSL lyser gult , er det feil på modem . Du må ringe det inn , så sender vi deg et nytt . Du kan låne Modem av kamerat med Telenor . Det er ingen forsjell på Modemer fra Bluecom og Telenor , og Bluecom kunder som hadde oppkobling før Juni 2003 har Telenor modemer hjemme . Lykke til ! Er det feil på modemet, eller har jeg fått "feil" modem i forhold til utstyret i sentralen? Gleder meg til å komme meg på nett Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har vært ei hel uke med ekstra dårlig internet tjeneste fra Bluecom her i Tromsø. De har hatt en STOR feil på systemet og jeg har vært uten ADSL 2 dager (mandag-tirsdag) og etter det med bare 25% av hastigheten som jeg betaler for. Support sa at de vet ikke når dette blir fikset. Jeg hadde akurat de samme problemer som du sier, fikk aldri IP addressen. Om du bor i Nor Norge kankje du er også afektert av det samme problem. Det er vanskelig å skjønner hvordan en "stor" spiller i det bredbånd markedet som Bluecom kan være 1 hel uke med så stor problemer. En eller to dagger er ok, men ei hel uke??? (beklager: min norsk er ikke den beste, men dere skjønner sikkert) Lenke til kommentar
corky Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Bluecom har for tiden STORE problemer med internett tilgangen for alle kunder i Nord-Norge. Min forbindelse forsvant for over 1 uke siden, har ringt Bluecom flere ganger, men får samme svar "Vi jobber med problemet og håper på en snarlig løsning" Problemene skyldes visst nok bytte av router. Men en %¤"!¤ uke for å fikse dette. Bluecom er nå i fare for å miste kunder....SINTE kunder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå