sasund Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei jeg tenkte jeg sku teste ut gDesklets, men ingen ting skjer når jeg starter den. Hva kan dette være? Får ingen feilmeldinger... Noen som har en link til en howto eller en annen side dær jeg kan finne no informasjon... På forhånd takk... MVH Sasund Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 gDesklets er nesten en slags server. Du må installere displays. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 gdesklets starter serveren. gdesklets /path/to/navn.display starter opp det ønskede displayet. Hos meg (gentoo) er det f.eks. gdesklets /usr/share/gdesklets/Displays/Weather/weather.display Hvordan du installerer forskjellige gdesklets avhenger jo av distro... Lenke til kommentar
sasund Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Takker for hjelpen så langt... Har fått opp noen desklets, men når jeg legger til sysinfo så får jeg ingen ikoner på det, er bare rammen... er sikkert noen sensor instillinger eller noe sånt.... er det noe spessielt man må gjøre slik at sensorene starter opp? MVH Sasund Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tror du skal få feilmelding om du prøver å bruke en display uten sensorene den trenger. Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Installer sensorene også, bare å dobbeltklikke på den hendlige sensor-fila inni mappa til displayet (hvis det da ikke har egne sensors ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå