FuglFøniks Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Når jeg skal sette på "chassis fan" så kommer det bare piping og jeg får beskjed om at "chassis fan is below threshold" hva er problemet? noen som vet en løsning? sjekk bilde nedenunder Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 har hatt det samme problemet etter at jeg installerte en ny version.. kan ikke si deg hva problemet er.. men har du kobla vifta til hovedkortet ? da skal det komme opp.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vifta går så sakte så alarmen går, for prog. tror det er fare for at maskina di skal bli overopphetet. Bare ta vekk haken på den så holder den kjeft. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan det være mulig at du har koblet kabinettviften på kontakten til PSUen. På bildet ser jeg at "Power fan" snurrer og går på 6000 rpm. Er dette virkelig PSU-viften eller er det kabinettviften? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Kan det være mulig at du har koblet kabinettviften på kontakten til PSUen. På bildet ser jeg at "Power fan" snurrer og går på 6000 rpm. Er dette virkelig PSU-viften eller er det kabinettviften? Det er nok Deltaen det ja... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) hvis du har 2 vifter på PSU, legger BIOS dem sammen, så det ser ut som det går noe ****** fort. har selv to der, og de har ikke mer fart enn rundt 2,5-3k, men BIOs og andre progs viser mellom 5 og 6k Endret 31. januar 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Dette gjør du: Klikk på Settings Her kan du forandre på vifte "hastighets alarmen". Det gjør du ved å endre på: Chassis Fan Threshold Min står på 2200 RPM (Runder Per Minutt) Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 litt vel stort bilde?? Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ser foresten at du ikke har chassis vifte... Glem det jeg sa. Ta bort haken så er problemet ditt løst.. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan det være mulig at du har koblet kabinettviften på kontakten til PSUen. På bildet ser jeg at "Power fan" snurrer og går på 6000 rpm. Er dette virkelig PSU-viften eller er det kabinettviften? Jeg har koblet psu viften min til psu_fan kontakten men hastigheten vises på chassis fan monitoren. Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg har noe av det samme problemet men bare det at kontaktene på hket funker ikke. bruker asus probe og har et p4pe kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå