Gå til innhold

Rar 3DMark score?


Panasonic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3000

1,5GHz Willamette på sdram er svake saker. Men så er ikke 3dmark03 så veldig følsomt ovenfor noe annet enn skjermkortet da :-\

Eg får ca 3400-3500 med mitt Radeon 9500 PRO. AMD XP 1,4GHz + 512 sd ram.

Og så? Du har jo et mye bedre system. XP1600+ er ikke så følsom ovenfor den lave minnebåndbredden til sdram, og Radeon 9500 Pro er like bra som 9600xt eller bedre.

Lenke til kommentar
3000

1,5GHz Willamette på sdram er svake saker. Men så er ikke 3dmark03 så veldig følsomt ovenfor noe annet enn skjermkortet da :-\

Eg får ca 3400-3500 med mitt Radeon 9500 PRO. AMD XP 1,4GHz + 512 sd ram.

Og så? Du har jo et mye bedre system. XP1600+ er ikke så følsom ovenfor den lave minnebåndbredden til sdram, og Radeon 9500 Pro er like bra som 9600xt eller bedre.

Det er jo skjermkortet så blir testet så resten av systemet skal ikkje ha så mykje å sei ifølge mange på forumet her. Trur 9500 PRO og 9600XT er ganske like og vi får jo ca lik score i 3d mark så hva er problemet?

Endret av Roald!
Lenke til kommentar

CPUen din holder igjen...1,5GHz Willamette kombinert med SDRAM er løskrutt..

Hadde det før, fikk greit resultat i 3DMark med mitt kort (Ti4200),men i spill hakket det,og gikk ganske dårlig på høye oppløsninger. Kjøpte så HK,2x256MB PC3200 RAM og XP2400+,klokket systemet,og så går så å si alle spill glatt på høye oppløsninger,og har enda ikke funnet et spill som går dårlig på middels grafikknivå i 1024x768.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...