Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Litt børsta metall.. Sant PoleCat.. Ummnei, det blir ikke det samme, fordi du hadde en sånn "riper-i-lakken" tekstur på din, mens denne er glatt og fin. Så blæh! Pøh. Skal gi deg riper i lakken jeg.. Hihithiihthitihh2hhhhehqheehwhewhehwhw Du liker sånn "det enkle er ofte det beste" rema-stil, selv liker jeg prix. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 så sant så sant...Nå har jeg prøvd å fikse på menyen veldig lenge men jeg finner ingen løsning.. Ikke for å bruke min som et genialt eksempel, MEN; Om du lager egne ikon kan du jo bruke noe lignende den ikonbaserte menyen jeg har brukt..? Om du legger inn noe museovers kan det jo sprette opp en tekstboks som forteller hva det ikonet er osv osv.. Link.. Har vi glømt å skru på AA igjen etter pixelhus arbeid? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har vi glømt å skru på AA igjen etter pixelhus arbeid? Om du snakker om bunnen så kan nok det stemme.. Drev å fiksa på huset mitt rett før jeg begynte på formen av "PDA'en".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå