Jesper Karsrud Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 $K$: den nye var jo helt klart en forbedring, men hva med å ha menyknappene nederst i en rute slik som Palm har det... hvor ble det egentlig av lyset?? hmm... PDA'er har vel også en av/på knapp øverst...eller? jeje, var i hvertfall forbedring! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 $K$: den nye var jo helt klart en forbedring, men hva med å ha menyknappene nederst i en rute slik som Palm har det... hvor ble det egentlig av lyset?? hmm... PDA'er har vel også en av/på knapp øverst...eller? jeje, var i hvertfall forbedring! har ikke palm så jeg vet egentlig ikke helt hvordan de er, men takk for tipsene jeg skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Knappene i bunnen ble litt kjipe men, ellers så liker jeg fargevalget og ideen Regner vel med at den fonten/size der ikke skal brukes? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Slik ser min PDA-ting ut.. Endret 31. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 update:LINK De ledsene MÅ byttes ut og _bygges inn_ i den! Nå ser de nesten ikke ut som de hører til en gang. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Knappene i bunnen ble litt kjipe men, ellers så liker jeg fargevalget og ideen Regner vel med at den fonten/size der ikke skal brukes? fonten og d skal ikke brukes nei... slengte bare på noe... Men jeg lagte knappene enkle fordi at det ikke skulle være sååååå avansert på skjermen hvis du fatter.... @PC: hva mener du? Skal jeg lage helt nye? hvordan skal jeg da få dem til å passe bedre inn?? Endret 31. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 @PC: hva mener du?Skal jeg lage helt nye? hvordan skal jeg da få dem til å passe bedre inn?? Hmmm... Når jeg gikk fra LCD til CRT så det ikke så aller verst ut allikevel. Men flytte de et par px til fra hverandre kanskje, ELLER helt oppi hverandre. Nå ser det litt "rart" ut. Dessuten "Gstoneys" teksten nede, blir litt uvirkelig når den har skygge. Ser ut som den er "over" resten av interfacen. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 @PC: hva mener du?Skal jeg lage helt nye? hvordan skal jeg da få dem til å passe bedre inn?? Hmmm... Når jeg gikk fra LCD til CRT så det ikke så aller verst ut allikevel. Men flytte de et par px til fra hverandre kanskje, ELLER helt oppi hverandre. Nå ser det litt "rart" ut. Dessuten "Gstoneys" teksten nede, blir litt uvirkelig når den har skygge. Ser ut som den er "over" resten av interfacen. ok ska skal fikse det imorgen takk for tipsene og god natt! nå er det noe galt med menyen men jeg har ikke tid til å fikse det nå, så jeg fikser det i morgen. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 nå har jeg gjort noen små forandringer.. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med menyen, noen forslag? LINK Var den bedre lys kanskje? lysere Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nå begynner det å hjelpe på her! Den lyseste er best! Et par ting: jeg har aldri sett ei sånn font i et PDA-display, og menyen kan ennå forbedres. Dette med at det er skrevet noe i bakgrunnen (jeg klarer ikke å lese det) er helt unødvendig og lite realistisk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Synes formen blir for kjedelig jeg, til å bli noe av det helt store. Men av de to var den lyse best, uten tvil. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Nå begynner det å hjelpe på her! Den lyseste er best! Et par ting: jeg har aldri sett ei sånn font i et PDA-display, og menyen kan ennå forbedres. Dette med at det er skrevet noe i bakgrunnen (jeg klarer ikke å lese det) er helt unødvendig og lite realistisk. har ikke tenkt å bruke den fonten altså... slengte bare på noe.. vet at menyen kan forbedres men vet ikke helt hvordan har du noen forslag? Det blir litt tomt uten teksten i bakgrunnen... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det blir litt tomt uten teksten i bakgrunnen... Uansett når en lager en slik ting, bør den jo være mest mulig lik virkeligheten (så langt det lar seg gjøre), og denne teksten er veldig "urealistisk". Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det blir litt tomt uten teksten i bakgrunnen... Uansett når en lager en slik ting, bør den jo være mest mulig lik virkeligheten (så langt det lar seg gjøre), og denne teksten er veldig "urealistisk". ok da... vekk me den.. noen forslag til å fylle tom rommet ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Litt børsta metall.. Sant PoleCat.. Edit; Typogravemaskinklipper.. Endret 1. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ok da... vekk me den.. noen forslag til å fylle tom rommet ? Altså, det er vel meningen vi skal fokusere på innholdet på skjermen, og da er det vel strengt tatt ikke nødvendig med plagsomme elementer bak innholdet som tar bort oppmerksomheten fra det som skal vises frem. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Litt børsta metall.. Sant PoleCat.. Ummnei, det blir ikke det samme, fordi du hadde en sånn "riper-i-lakken" tekstur på din, mens denne er glatt og fin. Så blæh! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ok da... vekk me den.. noen forslag til å fylle tom rommet ? Altså, det er vel meningen vi skal fokusere på innholdet på skjermen, og da er det vel strengt tatt ikke nødvendig med plagsomme elementer bak innholdet som tar bort oppmerksomheten fra det som skal vises frem. så sant så sant... Nå har jeg prøvd å fikse på menyen veldig lenge men jeg finner ingen løsning.. Edit: Ja, ser du det marvil, denne er glatt og fin Endret 1. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) så sant så sant...Nå har jeg prøvd å fikse på menyen veldig lenge men jeg finner ingen løsning.. Ikke for å bruke min som et genialt eksempel, MEN; Om du lager egne ikon kan du jo bruke noe lignende den ikonbaserte menyen jeg har brukt..? Om du legger inn noe museovers kan det jo sprette opp en tekstboks som forteller hva det ikonet er osv osv.. Link.. Endret 1. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå