$k$ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, lurer på hva folket synes om dette designet, det er bare for en liten side så det er lite.... Dette er første gang jeg legger ut et design her på forumet så jeg kommer nok til å bli slaktet, men man lærer jo av å feile så ta en titt. LINK Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hehe, den var jo ikke dum, skikkelig PDA'ish webside Den horisontale "streken" på skjermen der var kanskje litt kjip, byttet ut med en rett strek istedet for masse -----. Skjermen fikk mer feeling av å være kalkulator-LCD enn avansert PDA skjerm. Font burde kanskje være lik overalt, men times øverst der er kanskje ikke så lurt En god ide, som du sikkert kan fortsette på Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Denne kan jo bli knasen den. Morsom idé i hvert fall. Designet ble kanskje litt flatt til å få PDAfeeling? Få litt mer relevant innhold på den, så blir det lettere å se. Men med litt justeringer så blir den nok bra, sjø... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Så egentlig ikke så værst ut, men hva om du prøver å få knappene til å se litt mer realistiske ut? vet det ikke er lett, men du kan jo prøve? den øverste linja av Lipsum avsnittet ditt ligger noen piksler for mye til venstre i forhold til resten... eller så den grei ut den! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hehe... stilig. Men den ble litt flat. Du burde lagd den litt mer realistisk. Og siden jeg er i pirkehumør i dag så lurer jeg på hvorfor det er 2 lysdioder.... det pleier bare å være 1 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kul idè! "Steine" i bakgrunnen ødela litt Imo, gjorde deler av teksten litt forvirrande å lese. Prøv å få heile greia til å bli litt meir 3d'ish, den var litt flat no. Menyknappane var litt stygge igrunn, lag dei på nytt. Lyse farger, firkanta og en pixelfont for teksten på knappane kanskje? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hehe... stilig. Men den ble litt flat. Du burde lagd den litt mer realistisk. Og siden jeg er i pirkehumør i dag så lurer jeg på hvorfor det er 2 lysdioder.... det pleier bare å være 1 Det er ikke sjelden det er to lys på pda'er; en for power, og en for bluetooth/ir Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Kul idè! "Steine" i bakgrunnen ødela litt Imo, gjorde deler av teksten litt forvirrande å lese. Prøv å få heile greia til å bli litt meir 3d'ish, den var litt flat no. Menyknappane var litt stygge igrunn, lag dei på nytt. Lyse farger, firkanta og en pixelfont for teksten på knappane kanskje? det ser aaaalt for tomt ut hvis jeg tar vekk det. Men når dere sier je gmå lage den mer 3D, mener dere perspektiv eller..? Har ikke brydd meg så veeeldig mye om skriften og font og streker og div ting enda.. siden jeg gadd ikke å lage det så bra hvis det ikke var noe. Edit: det står steini,i bakgrunnen. men skal jeg sette ned opacityen eller ta det bort? Edit2: kom på en ting... Tror dere det hadde blitt bedre hvis jeg hadde lagt menyen inne på skermen,sånn tuch liksom.?? Endret 30. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) mulig det hadde blitt bedre.. men da må du helst lage ikon-basert.. det synes ihvertfall jeg.. EDIT> og nå fikk jeg også skikkelig lyst til å lage en håndholdt... *mekke* Endret 30. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Edit2: kom på en ting... Tror dere det hadde blitt bedre hvis jeg hadde lagt menyen inne på skermen,sånn tuch liksom.?? Endret 30. januar 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Wow? Ikke særlig, dessverre ... En fin idè, men litt rar gjennomføring. Klar bakgrunn på teksten kunne vært noe, og annerledes knapper hadde definitivt gjort seg. LED funker dårlig, spesielt plasseringen i dette tilfellet. Tanken som teller! Endret 30. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Wow? Ikke særlig, dessverre ... En fin idè, men litt rar gjennomføring. Klar bkagrunn på teksten kunne vært noe, og annerledes knapper hadde definitivt gjort seg. LED funker dårlig, spesielt plasseringen i dette tilfellet. Tanken som teller! husker en av de første dine og.... et sted må man jo begynne vet du hva er LED?? Endret 31. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 husker en av de første dine og.... Hvilken snakker vi om nå? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Ideen er god, utførelsen er dårlig. Minnet meg litt om noe jeg holder på med selv (men som eg lagt på hylla); LED's er lys/små lamper BTW. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Ideen er god, utførelsen er dårlig. Minnet meg litt om noe jeg holder på med selv (men som eg lagt på hylla); http://polecat.demoted.org/hw/trash03.jpg LED's er lys/små lamper BTW. Stilig Ligner litt på en harddiskbasert mp3-spiller Endret 31. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Stilig Ligner litt på en harddiskbasert mp3-spiller Takker. Den var ment-to-be den nye Thinger, men så kom jo px-street på banen og jeg fant ut vi ikke trengte to slike tjenester. Så jeg ga opp kvartveis. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Den var ment-to-be den nye Thinger, men så kom jo px-street på banen og jeg fant ut vi ikke trengte to slike tjenester. Så jeg ga opp kvartveis. Hihi. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) *f9s* hehe.. menneh.. PoleCat.. føler at en skinable thinger hadde vært über da... Sånn i tillegg liksom.. med litt høyere krav for å bli med.. slik kremen av kremen.. Endret 31. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 polecat den var jo bare rå!! men nå har jeg prøvd å fikse litt på min, men får ikke helt ønsket resultat men får se hva dere synes... LINK Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ...og pda looken feier inn over hw forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå