@b Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vet ikke hvordan jeg skal forklare det jeg lurer på. Når jeg kommer til det skjermbildet der jeg skal skrive inn passord på brukerkontoen min i win XP, kan jeg endre det skjermbildet/oppsettet? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenker du på påloggingsbildet? I så fall tror jeg det kan endres ved hjelp av TweakXP...........(don't shoot me if I'm wrong....) Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kontrollpanel-->Brukere-->Endre måten brukere loggere av og på. Når du gjør dette får du det gamle orginalet looket, som ikke bruker så lang tid grunet mindre ressursbruk. Så kan du fikse det til å auto logge på ved å skrive control userpasswords2 i Kjør, for så å fikse det der inne. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja, det er vel sannsynligvis det han mener ja...............trodde kanskje det var i forbindelse med påloggingsscriptet som kjøres.........og at han ønsket å endre på dialogboksen der......... Lenke til kommentar
@b Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Det jeg tenkte, var å endre påloggingsbildet, altså et annet oppsett (ikke klassisk). Har sett det på en annen maskin med XP på. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Joda. Bare bytt ut ei eller annen fil i windows mappa det. Har gjort det selv, men husker ikke hvor jeg leste/fant det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå