WeeR Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Flere som har problemer? Raser inn ca 200 mails om dagen.. Det er jo ikke det store problemet, har firewall og anti virus, så denne sletter jo det som kommer, men jeg får beskjed fra mange automatiske programmer at jeg sender virus fra mitt domene. Problemet er at dette ikke kommer fra noen av mine mailkontoer, men fra "jane@xxx" og "peter@xxx" osv osv. Jeg har en "pool" mail som tar imot all mail som kommer inn på alle adresser som ikke finnes på domenet. Hvordan får det til dette egentlig? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Les her WeeR? http://service.sympatico.ca/ServiceUpdate/...&SUCategoryID=6 Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 kanskje offtopic men. Jeg lurer på hvorfor noen virus starter med w32? og noen har rare endelser som f.eks @mm ? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det jeg ikke skjønner er at jeg har hatt antivirus inne hele tiden, mydoom removeren finner heller ingenting. Mailene som er sendt fra "mitt" domene er sendt til folk jeg aldri har sett mailen til. Med andre ord må mitt domene være scriptet inn i ormen, eller den har snappet det opp fra ett annet sted? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal se om jeg klare å fatt meg kort og forståelig. MyDoom ormen har snappet opp ormen din fra et eller annet sted, så bruker den den til å sende mailer til deg som det virket som du har sendt. Den sender feilmeldinger til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå