Artistic.Hipster Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Når jeg prøver å avinnstallere programet kommer feilmeldingen "ingen tilgang" opp, noen andre som har hatt samme problem å hvet hvordan det kan løses? Et annet problem er at Agile ikke er i Fullscreen, den nederste delen av skjermen viser ikke, er det noen "fullscreen" knapp eller noen du må trykke på? Jeg mister liksom de neserste knappene Slik at det er vanskelig, å sende meldinger fordi knappen ikke viser Endret 30. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ctrl,Alt,del. Men hvorfor avinnstalere? Bare lurer, når du chatter på msn på P900 din,kan du da bruke QWERTY tas. på skjermen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ctrl,Alt,del. Men hvorfor avinnstalere? Bare lurer, når du chatter på msn på P900 din,kan du da bruke QWERTY tas. på skjermen? ctrl, alt,del? hvordan gjøre det på mobilen? skal bare avinnstallere for å innstallere nyere versjon, kom opp melding at eldre versjon måtte avinnstalleres før nyere versjon kunne innstalleres Lenke til kommentar
OleP Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 lurer på det samme jeg også.. vil gjerne slette dette siden jeg ikke har så mye plass igjen på mobilen:) Bruker ikke annet enn jmsn uansett.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Nå greide jeg det, slettet bare hele mapen "agile messenger" med file mangager, så innstallerte jeg den nye versjonen på nytt å å virker det smertefritt å nå dekkes tilogmed hele skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå