Danser_med_rever Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg lurer på om det vil ha noe å si for spilleren at det er minusgrader ute... Blir den ødelagt, f.eks? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har brukt mine i temmelig kaldt vær så det skal gå greit, men og du likevel er skeptisk så put den i lomma. Tviler på at du har det så alt for kaldt der pga. kroppsvarmen. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jeg lurer på om det vil ha noe å si for spilleren at det er minusgrader ute...Blir den ødelagt, f.eks? Var nettopp en tråd om at en iPod ble ødelagt pga nettopp det. Kanskje. RTFM, så ser du hvor mye kulde den tåler... Edit: Skrivefeil Endret 31. januar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 som det ble sagt i iPod posten; finn frem en god ragsokk å putt i den! Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 RTFM, så ser du hvor mye kulde den tåler... Eeh, har kanskje gjort det da... Sto ikke noen ting om det der, det er bare en quickstart-manual Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Trenger aldri tenke på sånt med bærbar CD-spiller er fortsatt godt å være gammeldags. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg lurer på om det vil ha noe å si for spilleren at det er minusgrader ute...Blir den ødelagt, f.eks? Var nettopp en tråd om at en iPod ble ødelagt pga nettopp det. Kanskje. RTFM, så ser du hvor mye kulde den tåler... Edit: Skrivefeil Den iPoden ble da vel frisk igjen etter en stund om jeg ikke husker feil, men uansett så tåler den en del, min ble brukt i -10C i vel 45minutter uten andre problemer enn at displayet ble sirup. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Batterier liker som oftest ikke alt for lave temperaturer - jo lavere temperatur jo dårligere batteri. Oppdager det ofte på mobilen min nå i vinterkulda - hjelper å legge den i bukselommen og ikke i jakkelommen. (yeah I 'm hot) Andre komponenten er flash minne som også har et arbeidsområde, men det er slik at det virker eller så virker det ikke. Flesteparten av minusgradeproblemer ordner seg etter en stund. Husk også at når du går inn igjen så danner det seg ofte kondens (vanndråper) inni enhver dingseboms - kan være lurt å vente litt med å bruke den, men det er også et problem som løser seg etter litt venting i 97% (tall ut av løse luften, overveldene flertall) av tilfellene. Oppsummering: batteri = dårligere, kondens = dumt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 når man har en flashbasert mp3spiller, så er det ikke like farlig som å ha en ipod ute i kulda. I en ipod så har man mekaniske deler som harddisk, lesearm og motor, så da er risky å ta den med uti kulda. En flashbasert derimot har ikke mekaniske deler, så er det er ikke så farlig som å ha en ipod uti kulda. Men når man går ut i kulda så har man mp3spilleren i innerlomma på jakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå