SG3001 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har brukt noen timer på GTA Vice City på PC og har klart 98% av spillet. Har 2 unike hopp igjen, men spillet klarer ikke å komme ut av slow motion etter at jeg har hoppet. Spillet henger ikke, kræsjer ikke. Kan gå rundt, men slow-mo kameraet er der selv om hoppet er ferdig. Noen som vet hva det kan skyldes? Litt kjipt å være så nær slutten og ikke kunne fullføre.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 avinstaller og installer paa nytt, men ta backup av save filen din. Skjedde meg en gang og hehe Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har gjort det flere ganger. På min gamle PC og min nye PC. Kanskje en bug i savegame filene. Driter i det og venter på neste GTA.. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 haha litt morsomt men det er helt umulig å kjøre helikopter på vice city Lenke til kommentar
Richie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 haha litt morsomtmen det er helt umulig å kjøre helikopter på vice city Umulig nei! Jeg synes helikopterene er enkle å styre jeg. Selvfølelig det krever 5-10 min tilvenningstid Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 helikopteret er genialt, spesielt når jeg skal farte over byen eller for å krysse byen på tvers eller på langs, mye raskere.. .. bruker gamepad for fly det. enklere å styre hastighet og høyde og sving med analoge kontrollere.. Angående problemet, har du patcha spillet? Er lenge siden jeg spillte det, er blitt noe feil på play cd`en min..orginalt også. men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå