@lex Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Kan noen si meg hvor jeg muligens kan få tak i et grønt neon lys? og et plexi glass forma som en sirkel med en diameter på ca. 27cm?? PS: Please send meg en MAIL med svaret! (orker ikke å lete rundt på forumet etter svaret) :smile: Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 23:12, @lex skrev:Kan noen si meg hvor jeg muligens kan få tak i et grønt neon lys? og et plexi glass forma som en sirkel med en diameter på ca. 27cm??PS: Please send meg en MAIL med svaret! (orker ikke å lete rundt på forumet etter svaret) :smile:Takk på forhånd Hei! Plexivindu (28,9 cm) - http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=122C Neonlys/kald katode - http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CC30GR ER bare og merke at du vil ha beskjed at noen svarer på innlegget ditt. Hvet ikke om jeg fikk send mailen. Outlokk bøgga litt. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 En katode burde da holde litt lenger enn en lyspære? Kalde katoder brukes i endel scannere, og disse holder da i evigheter (Forutsatt at man ikke pælmer scanneren rundt i rommet :razz: ) Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-29 19:05, Papirpose skrev:En katode burde da holde litt lenger enn en lyspære? Kalde katoder brukes i endel scannere, og disse holder da i evigheter (Forutsatt at man ikke pælmer scanneren rundt i rommet :razz: ) trodde nesten de hadde tilnærmet lik levetid som lystoffrør eller sparepærer kanskje jeg tar feil men det er jo nesten på samme prinsipp. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: Papirpose skrev (2002-04-29 19:05):En katode burde da holde litt lenger enn en lyspære? Kalde katoder brukes i endel scannere, og disse holder da i evigheter (Forutsatt at man ikke pælmer scanneren rundt i rommet :razz: ) En scanner lyser ikke dagen lang slik en kald katode inne i et kabinett gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå