Gå til innhold

Brenne filmer på CD, større en 700MB?

XPUserz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har CD'er på 700MB og noen filmer på 730-1,1GB - hvordan får jeg disse inn på én CDR plate som Video CD ?

Del opp filmene.. Kjøp en dvd-brenner.. En 700cd kan egentlig ta 720mb eller noe, har brent en "ting" på 729mb en gang, gikk fint men måtte finishe cd'n

Lenke til kommentar
Plextor Premium 52x32x52 klarer på brenne en GIG på en vanlig cdplate. husker ikke helt hvor jeg leste det, men er ganske sikker på at det er sant. ønsker meg den plextorn jeg.

Hvordan i svarte klarer den det? Kan ikke være mulig, er jo ikke brennerren det kommer an på men cd'en. Er cd'n full kan man ikke bare fortsette og brenne til brenner'n stopper...

Lenke til kommentar
Plextor Premium 52x32x52 klarer på brenne en GIG på en vanlig cdplate. husker ikke helt hvor jeg leste det, men er ganske sikker på at det er sant. ønsker meg den plextorn jeg.

Dette er jo fysisk umulig! Det som å si at du får stappet 1,2 kubikkcm inn i en boks som måler 1 kubikkcm. Men det kan jo hende at det er 1GB komprimert materiale som er komprimert slik at den kommer inn på en vanlig cd?

Lenke til kommentar
Plextor's new GigaRec technology stole the show. With this amazing technology we were able to store up to 1GB of data onto a standard 80 minute disc
Plextor PlexWriter Premium-U 52/32/52 USB 2.0 CD-RW

Har ikke lest igjennom (bare fant den i farten), men "alle" skrev jo om den da den kom. Poenget er vel at CD'er brent på den måten bare kan brukes i den spilleren (dvs spilleren må støtte GigaRec).

Så "fysisk umulig!" er det nok ikke...

Lenke til kommentar
Plextor's new GigaRec technology stole the show. With this amazing technology we were able to store up to 1GB of data onto a standard 80 minute disc

Da blir det jo en smule misvisende å kalle det 700MB cder da, for det kan jo nesten være å snylte brennecd selskapene for penger, men personlig ville jeg heller investert i en DVD-brenner.

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar

har selv en dvd brenner i maskina mi men har bare brent CD`r enda. hehe. tilgjenngjeld har jeg brent ganske mye av det da.vurderer faktisk å ønske meg en annen CD Brenner faktisk, Plextor`n f. eks for den er kjapp og stillegående. står liksom istil til en stillegående pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...