Gå til innhold

De nye Samsung-telefonene

Wolf22

Anbefalte innlegg

Synes at Samsung SGH-D410 ser dødskul ut! Synd at jeg akkurat kjøpte meg P400... Synes ikke noe særlig om i530, den hadde litt kjedelig design for det. Og E600 er jo nesten bare en S300m med kamera. Men er D410 den første telefonen med 262K farger i Norge?

Så, hva synes dere om de nye telefonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åååh!!!!!!!! den derre samsungmobilen som har samma knapper som den siemens og 7650 er rååååååååååååååååååååååå tøff! har hatt E700 i en måned snart.... så... men har lyst på den nye! utroliiiiiiiiiiiiig fn og lekker og alt mulig! men vi får se!

Lenke til kommentar
lg eller samsung???

og på vilken måte?

EDIT: min 2000'ende post dunce.gif

Tenkte på Lg....

Med tanke på markedsføring....

Sluppe noen spreke modeller rundt i skandinavia (fks norge ;) )

Vist ikke jeg husker feil betalte samsung en god slant med penger for å reklamere seg som "matrix" mobilen....de tjente nok godt på det! å kapret markedsandeler!

Å da med tanke på at Lg så å si har litt bedre mobiler, brukervenlige osv...kan kapre større andeler en samsung?

Enig? :ermm:

EDIT: å ikke minst design!! :thumbup:

Endret av haddis
Lenke til kommentar

LG har vist muskler ingen tvil. Det at de legger seg noe lavere i pris enn Samsung tror jeg kan gi heftig konkurranse. Og som jeg så på nyhetene idag; Norge kjøper elektronikk for 20 milliarder årlig! Så de selskapene begynner vel å forstå at det er penger å hente i lille Norge! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...