Gå til innhold

Flash til linux!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer også med Opera, men det krever litt knoting... husker ikke hva jeg gjorde tilslutt for å få det til å virke, men jeg husker at jeg strevde en god del.

I gentoo kjørte jeg bare installeren som anderlin linker til, og ba den innstalere til /opt/opera/lib/opera/

Da ble den innstalert til opera, noe som også viste seg å være unødvendig siden Opera (versjon 7.23) fant ut at jeg hadde innstalert den til Mozilla og importerte den automatisk.

Lenke til kommentar

Er det noe feil med opera 7.21 og flash? Hver gang jeg går inn på en flash-side krasjer opera?

Annet: Hvordan kan jeg legge inn java slik at det automatisk funker med opera FOR ALLE BRUKERE av maskinen, og finnes det en plugin som fikser wma-streams?

Lenke til kommentar
Er det noe feil med opera 7.21 og flash? Hver gang jeg går inn på en flash-side krasjer opera?

Annet: Hvordan kan jeg legge inn java slik at det automatisk funker med opera FOR ALLE BRUKERE av maskinen, og finnes det en plugin som fikser wma-streams?

Rett og slett fordi flash i linux sånn generelt er enormt ustabilt. Har ingenting med Opera å gjøre.. flash i win32-opera fungerer finfint. Trist, men sånn er det nå bare :(

Lenke til kommentar
Rett og slett fordi flash i linux sånn generelt er enormt ustabilt. Har ingenting med Opera å gjøre..

Om Opera krasjer bare pga. en dårlig plugin har det vel masse med Opera å gjøre?

Den elendige pluginen er det Macromedia som har skrevet, og den er like ustabil i Mozilla som i Opera. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Den elendige pluginen er det Macromedia som har skrevet, og den er like ustabil i Mozilla som i Opera. :thumbdown:

Jeg har aldri opplevd at Firebird krasjer på en flash-side. Jeg har ikke greie på plugin-utvikling, men jeg tviler på at en plugin alltid må ta med seg resten av nettleseren når den krasjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...