haackon Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hallo. Jeg har nettop fått et problem. Problemet er at jeg skulle til å utforske panelet i KDE, men så klarte jeg å trykke på en knapp. Da forsvant alle vinduene. Men det er ikke slik det ble. Faktsik, uansett hvor mange vinduer jeg har oppe, viser ikke startmenyen en dritt. Altså, akkurat som om det ikke var noen programmer åpne. Men det er mange åpne. Hvordan fikser jeg det igjen?? Hvordan kan man resette panelet?? Jeg bruker Linux Mandrake 9.2 med KDE 3.1 Please hjelp meg Endret 30. januar 2004 av haackon Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har nettop fått et problem. Problemet er at jeg skulle til å utforske panelet i KDE, men så klarte jeg å trykke på en knapp. Da forsvant alle vinduene. Du er litt upresis, men jeg regner med du mener «oppgavelinjen», den som viser en knapp for hvert åpne vindu. Dette er ikke «panelet», men en applet som kjører inne i panelet. Og du har sannsynligvis lukket denne, så for å legge den til igjen, høyreklikk et ubrukt område på panelet, velg Add, Applet, Taskbar. Lenke til kommentar
haackon Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har nettop fått et problem. Problemet er at jeg skulle til å utforske panelet i KDE, men så klarte jeg å trykke på en knapp. Da forsvant alle vinduene. Du er litt upresis, men jeg regner med du mener «oppgavelinjen», den som viser en knapp for hvert åpne vindu. Dette er ikke «panelet», men en applet som kjører inne i panelet. Og du har sannsynligvis lukket denne, så for å legge den til igjen, høyreklikk et ubrukt område på panelet, velg Add, Applet, Taskbar. Ja jeg mener oppgavelinjen. Men jeg bruker norsk versjon av Linux. Åssen er det på norsk? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det har jeg dessverre ingen formening om, men du kan jo bare gjøre det jeg sier og prøve å se hva som er mest sannsynlig å klikke på Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ja jeg mener oppgavelinjen. Men jeg bruker norsk versjon av Linux. Åssen er det på norsk? Legg til - Applet - Oppgåvelinje Lenke til kommentar
haackon Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg får det fortsatt ikke til. Kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva mer kan vi foreslå da, når vi jobber i blinde? Har du prøvd det vi sa? Hva skjedde da? Fant du ikke frem? Fikk du feilmelding? Fikk du ingen feilmelding men ingenting skjedde heller? Veldig vanskelig å måtte leke gjettelek i tillegg til å prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå