Anathema Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei! Er det slik effekt på UV-katodene fra Netconnection? Hvis ikke er jo det bildet meget missvisende da? Hvor sterkt lyser de, noen erfaringer? Bedre en sunbeam sine UV-katoder? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sunbeam er vel som regel best Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Sunbeam er vel som regel best Har du testet eller er det bare noe du tror? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er et inntrykk jeg har fått etter å ha looka litt rundt... har sunbeam selv og er veldig fornøyd med disse Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 LUrer på dette jeg også... liksom kan man se at det er farge fra katodene eller lyser de bare opp de tingene som lyser når det lyses uv lys på dem? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Selve uv katodene gir ut et mørkt lilla lys... Hvis du skal ha uv lys som ikke gir ut noe lys, så må du nok stille deg bak en blyvegg, da denne uvstrålingen de utgir er veldig farlig for huden. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Selve uv katodene gir ut et mørkt lilla lys... Hvis du skal ha uv lys som ikke gir ut noe lys, så må du nok stille deg bak en blyvegg, da denne uvstrålingen de utgir er veldig farlig for huden. uv katodene lyser lilla.. men ikke så sterkt.. jeg har sunbeam sine.. vet ikke om NC og sunbeam sine er så forskjellige.. menmen er fornøyd med de jeg ahr jeg Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 uv katoden mmin (sunbeam) lyser nesten ingenting, men de tingene (ram, rundt hk) som reagerer på/med uv lyser godt oppp. Tror du kansje bør satse på å kjøpe en uv og en venli, da får du uv effekt+lys Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det jeg har problemer med, er at floppy og ide kablene mine ikke lyser så bra opp som jeg hadde håpet på! men de andre tingene lyser bra, det gjør de kablene også men bare helt nærmt lyset... (vurderer og kjøpe rund katode, er det verdt pengene? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 uv katoden mmin (sunbeam) lyser nesten ingenting, men de tingene (ram, rundt hk) som reagerer på/med uv lyser godt oppp. Tror du kansje bør satse på å kjøpe en uv og en venli, da får du uv effekt+lys det vanlige lyset ødelegger uv effekten da.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Har nå motatt katodene fra NC og de lyser ikke veldig mye, men har en god UV-effekt på uvreaktive ting. ( for de som måtte lure ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ivertfall når det gjelder katoder med farga lys, synes jeg nc sine er best, de har liksom ett "varmere" lys som man ikke finner hos sunbeam. -Ellers er det nok ikke så mye forskjell, de bruker trossalt samme inverter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå