hallyboy Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jeg får en feilmelding ved oppstart, som sier "Drive not ready- system halted", og jeg får ikke startet pc'en. Dette har aldri hendt før. Jeg brukte pc'en som vanlig, men midt i et program kjræsjet hele pc'en, den hang seg og sluttet å lystre. Og som sagt, så får jeg ikke startet pc'en lenger. PC'en er en ferdigkjøpt Compaq Pressario FS740, Med eget skjerkort GeForce ti 4600 og et creative SB live lydkort. Vet noen hva problemet skyldes? Tusen takk på forhånd. Endret 30. januar 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
esk Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det kan høres ut som om hardisken din har tatt kvelden... Fint om du hadde gitt noe mer info, som om du har hørt merkelige lyder fra den i det siste eller liknende Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har ikke hatt noen merkelige lyder i det siste. Den har fungert like bra frem til i dag... Takk for din tilbakemelding Lenke til kommentar
esk Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Finn ut hva slags merke det er på hardisken, skaff deg diagnoseringsverktøy fra produsentens hjemmeside og forsøk å scanne disken fra diskett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg