Gå til innhold

Er det verdt det?!?

Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at kjøper du en vannkjøling til 1300 så er det som oftest ikke bedre en en god luftkjøler. Skal du kjøpe vannkjøling så burde du gå for en som koster mer og er bedre,,

Seff skal du bare fjerne støy så trneger du ikke bedre en en vannkjøling til 1300 eller mindre..

Du får i8kke så jevlig god vannkjøling tilk 1300 nei..

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm. jeg er jo ute etter stillhet, noe jeg ikke har oppnådd enda. jeg har en psu med en 120mm vifte som er HELT lydløs, jeg må ha øret på psu'en for å høre en svak during. jeg har også 6 kabinett-vifter som er koblet på en sunbeam vifte-styring, og de kjøres på nesten det laveste de kan går rundt på. cpu har den orginale box'ed vifta, (er ikke sikker på om den bråker skikkelig men den lager litt)

og på agp har jeg iceberg kjøler, som er MYE stillere en den illsinte orginalvifta til 9600 Pro. 3 hd'er er der inni også. Det som lager lyd det er en kombo av alt dette her jeg skulle gjerne blitt kvitt viftene i kabinettet og cpu. og kanskje hengt opp hd'ene i strikk elns.

Lenke til kommentar

diablito: har du hengt hardiskene opp i "strikk"?

sånn at de ikke sprer vibreringer utover i kabinettet.

Jeg vet ikke om du har fjernet gitterene på alle viftene, men det anbefales. Men den livsfarlige 120mm'en du har på siden fortjener virkelig et lite gitter! den er jo livsfarlig :p

Lenke til kommentar

RIP! har ikke den 120mm lengre. kjøpte meg et nytt Cheiftec MaxiTower for ei stund siden.

og jeg har litt vanskligheter med å få hdene opp i strikk på plass mangel.

tenkte jeg skulle modde litt snart :cool:

og jeg har fjernet gitterene over de som blåser inn foran :)

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar

åja, husker det nå :p

du kan jo henge de opp i 5,12 drevene da ;)

Men du kan jo skaffe deg en ny cpu kjøler, den originale bråker jo litt. Iallefall om den må jobbe på fullt.

du kan jo kjøpe deg et eller annet zalman produkt da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...