mr_sjur Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skal kjøpe to 80mm og tre 40mm vifter til lian li kabbis.. hvilke ville dere gått for.. hva er best i form av pris/ytelse/varighet? lyden hefter egentlig ikke.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Delta Edit: hvis du setter inn 3*40mm og 2*80mm delta vifter, kan du være så snill å ta et lydopptak av det til meg da? Endret 30. januar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 De viftene jeg har best erfaring med er uten tvil Pabst Hva skal du med de to på 40mm Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) I kabinettet hans er det festemulighet for 3*40mm på siden. Men bare en løk ville brukt dette da... Det hjelper lite og støyer mye! Men siden støy ikke var noen faktor her, er det egentlig bare å peise på. Papst er stille, men han vil ha bråk og dermed ytelse, så gå for delta. Endret 30. januar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 går for ytelse ja og lydopptak kan legges ut etterhvert.. sitter med øreklokker når jeg sitter med maskina uansett.. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 kan hende jeg ender opp med pabst uansett i og med at jeg ikke finner 40 mm delta.. tips? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 I kabinettet hans er det festemulighet for 3*40mm på siden. Men bare en løk ville brukt dette da... Det hjelper lite og støyer mye! Men siden støy ikke var noen faktor her, er det egentlig bare å peise på. Papst er stille, men han vil ha bråk og dermed ytelse, så gå for delta. Synes det virker som støy er den viktigste faktoren jeg- Jo mer jo bedre Det må da gå ann å få flere Deltaer in i kabinettet? Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 I kabinettet hans er det festemulighet for 3*40mm på siden. Men bare en løk ville brukt dette da... Det hjelper lite og støyer mye! Men siden støy ikke var noen faktor her, er det egentlig bare å peise på. Papst er stille, men han vil ha bråk og dermed ytelse, så gå for delta. Synes det virker som støy er den viktigste faktoren jeg- Jo mer jo bedre Det må da gå ann å få flere Deltaer in i kabinettet? ja man kan ha hele 9 vifter tilsammen og støy er egentlig oppskrytt.. alle som vil ha det stille bør gå for vann.. i og med at 4 e forhåndsmontert vil jeg bare sette inn 5 med det første og se hvordan de andre fungerer.. noen som har tips til plass der deltavifter selges (40mm) Lenke til kommentar
MALON3 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 DELTA ELLER PAPST! Ville godt for 120x120mm vifter, men det er nå så.... Lenke til kommentar
implex Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Haha, serisøt skal du trøkke inn DELTA. jaja, da er det bare og bolte fast kassa i bakken, og legga en madrass i taket.. enten så flyr det til værs, eller så sitter du der med lyden av en jetmotor ala SAS flya 24/7 ... lykke til.. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 DELTA ELLER PAPST!Ville godt for 120x120mm vifter, men det er nå så.... da må man borre og det er jeg ikke så veldig god på Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 De viftene jeg har best erfaring med er uten tvil Pabst Hva skal du med de to på 40mm Synes Papst er noe dritt jeg, de blåser jo nesten ikke.. men det er kanskje bare mine ?! De bråker ikke da Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 titan er jo litt bedre en papst da... etter mine erfaringer så bråker aaaaltid papstmer en det står.... titan er bra og stilllllllllllle Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Papst viftene er jo av ganske god kvalllllliteeet. Uansett. 40 mm vifter er penga ut av vinduet, dropp dem. De flytter ikke støv engang, og bråker mer enn de gjør nytte av seg. Du kan jo også gå for to delta'er... Men husk hørselvern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå