cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Sitter her nå med litt wap-prosjekter.. Så ble jeg litt nysjerrig da.. på om det er flere her i forumet som kan det.. Kjekt å vite "for later referense".. hehe.. Så.. noen andre enn meg som kan wml? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 /me kan det ivertfall ikkje... Men f*** så dødt det er på forumet i kveld da?! *kjede seg* Lenke til kommentar
Crack Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Men f*** så dødt det er på forumet i kveld da?! *kjede seg* Vet, jeg er glad jeg har TV-kort og kan se på Idol mens jeg refresher forumet.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hva med å ta seg en tur ut da folkens ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hva med å ta seg en tur ut da folkens ? /me får ikkje kontakt med noken... 3. fredag på rad uten at noken tar kontakt/eg ikkje får kontakt med noken... Kanskje det ligger noke under? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Aldri kodet for wml/wap, men fant denne link som kunne være til interesse (ender vel opp med å lese litt på det selv, virket jo litt interessant) http://www.wirelessdevnet.com/channels/wap/training/wml.html Og for de som vil ha en emulator http://www.wirelessdevnet.com/channels/wap/emulator/ Endret 30. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ahh.. hadde tenkt å google for en web-basert emulator... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan ikke gå ut i dag jeg er syk...... j*vlig kjipt..... har aldri prøvd meg på WML før men har tenkt å lære meg snart Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Men f*** så dødt det er på forumet i kveld da?! *kjede seg* Vet, jeg er glad jeg har TV-kort og kan se på Idol mens jeg refresher forumet.. misunner deg! Jeg har alltid ønsket meg tvkort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå