Kimius Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hei jeg holder da på med en *liten* mod av tastaturet mitt, og trenger litt hjelp. problemet er å finne en setning på tre ord, som betyr at noe er galt/unormalt. spiller ingen rolle om det er norsk eller engelsk, men må være noe som for eksempel "oh my god" for å ta en snill en. spiller ingen rolle om den er grov, men hold dere i skinnet på den, for det skal risses inn i tastaturet mitt(og vil gjøre meg gal om det er frekt...). når da min lille mod er ferfig, vil jeg poste bilder av resultatet. er det ønsket, vil jeg poste bilder av selve arbeidet jeg har gjort(har ikke før bilder...), dvs innsiden og detaljer som folk ikke vil se... håper noen har en god en, og takker for alle svar. Mvh Kim Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 "CTRL ALT DEL" Er ikke d en klassisk formel, for at noe er galt.. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 "CTRL ALT DEL" Er ikke d en klassisk formel, for at noe er galt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Fuck off bitch! EDIT 14/2/07: Hvorfor kikker du her? Endret 14. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 how about: "Mom, BACK OFF" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 "CTRL ALT DEL" Er ikke d en klassisk formel, for at noe er galt.. Lenke til kommentar
Trøttzak Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 forslag: I AM GOD Houston has a problem OH THE DRAMA! C:\ del *.* (slett alt på C hd) hmm... vanskelig dette ja... Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 LoL aka Laughing out Loud Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med FUBAR = Fucked Up Beyond Recognition PIRI=Pult I Ræva Igjen Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med "What the hell" Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 nei nei nei.... jeg har en lyd som kommer når noe galt skjer... helt KONGE!! jeg kan beskrive den for dere... det er : "HE HE HEEE" muligens med litt flere he'er, men det skulle jo bare være tre ord... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 nei nei nei....jeg har en lyd som kommer når noe galt skjer... helt KONGE!! jeg kan beskrive den for dere... det er : "HE HE HEEE" muligens med litt flere he'er, men det skulle jo bare være tre ord... i didn't get it.... noen som har bedre forslag? virker som at det beste hittil er "highway to hell" (som forsåvidt er et veldig bra forslag...). la det nå være sagt at første del av modden er ferdig, og at jeg nå bare venter på en mulighet til å få fatt i noen få småting, så er jeg i gang med resten... Lenke til kommentar
Trøttzak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) flere eeh, "gode" forslag: Wops! Bli hos meg (noe er helt galt når ostepop-dance klarer å komme seg til første plass på VG Lista ) Neste stopp Antarktis (PC'n fryser ) Out of Reach Bang head here Endret 31. januar 2004 av Trøttzak Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 ok, det er offisielt... det blir... *trommerulling* "Bang Head Here" ^ | | | genial Lenke til kommentar
Trøttzak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) takk, takk, takk! Edit: Når kommer bildene da? Endret 1. februar 2004 av Trøttzak Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Enig.. bang head here var kul Endret 1. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Passer sammen med WIndows i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå