DrittData Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som vet om butikker som har greie rimelige fingeravtrykkavlesere, og kan disse evt. brukes som passordautentisering i winxp / 2k logon? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen som vet om butikker som har greie rimelige fingeravtrykkavlesere, og kan disse evt. brukes som passordautentisering i winxp / 2k logon? Prøv f.eks denne fra komplett Sitter å lurer på om jeg skal få sjefen til å kjøpe en slik til meg :-) Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som vet om butikker som har greie rimelige fingeravtrykkavlesere, og kan disse evt. brukes som passordautentisering i winxp / 2k logon? Prøv f.eks denne fra komplett Sitter å lurer på om jeg skal få sjefen til å kjøpe en slik til meg :-) dyrt med 600 for en duppdings, noen som vet om billigere. samt om det med autentisering som påloggingsmetode Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) tror du må ut med såpass... denne tar iallefall fast user switching i XP, så jeg skulle tro den tar winxp logon... det mest kurrante måtte vel være ett tastatur med biometrisk sensor på da, sånn at du ikke trenger en sånn ekstra duppeditt som sitter på det allerede overfyllte skrivebordet? eller en skjerm som har bio felt på sida, eller midt på (i.e. touch screen type ting) Endret 1. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 tror du må ut med såpass...denne tar iallefall fast user switching i XP, så jeg skulle tro den tar winxp logon... det mest kurrante måtte vel være ett tastatur med biometrisk sensor på da, sånn at du ikke trenger en sånn ekstra duppeditt som sitter på det allerede overfyllte skrivebordet? eller en skjerm som har bio felt på sida, eller midt på (i.e. touch screen type ting) genialt hvis en sånn ting kan i et program lagre alle passord/brukernavn for alle nettsteder og programmer, slutt på å huske hundrevis av passord fra et langt nettliv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For slik high tech utstyr som dette så må man nok ut med litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå