Gå til innhold

Fingeravtrykk-ting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om butikker som har greie rimelige fingeravtrykkavlesere, og kan disse evt. brukes som passordautentisering i winxp / 2k logon?

Prøv f.eks denne fra komplett

Sitter å lurer på om jeg skal få sjefen til å kjøpe en slik til meg :-)

dyrt med 600 for en duppdings, noen som vet om billigere.

samt om det med autentisering som påloggingsmetode

Lenke til kommentar

tror du må ut med såpass...

denne tar iallefall fast user switching i XP, så jeg skulle tro den tar winxp logon...

det mest kurrante måtte vel være ett tastatur med biometrisk sensor på da, sånn at du ikke trenger en sånn ekstra duppeditt som sitter på det allerede overfyllte skrivebordet? ;)

eller en skjerm som har bio felt på sida, eller midt på (i.e. touch screen type ting)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
tror du må ut med såpass...

denne tar iallefall fast user switching i XP, så jeg skulle tro den tar winxp logon...

det mest kurrante måtte vel være ett tastatur med biometrisk sensor på da, sånn at du ikke trenger en sånn ekstra duppeditt som sitter på det allerede overfyllte skrivebordet? ;)

eller en skjerm som har bio felt på sida, eller midt på (i.e. touch screen type ting)

genialt hvis en sånn ting kan i et program lagre alle passord/brukernavn for alle nettsteder og programmer, slutt på å huske hundrevis av passord fra et langt nettliv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...