Sozinho Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bare hyggelig Kos deg med ftp serveren og sov godt... Er sengetid her og straks... Må prøve stå opp før det blir mørkt igjen i morgen og Natti Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Bare hyggelig Kos deg med ftp serveren og sov godt... Er sengetid her og straks... Må prøve stå opp før det blir mørkt igjen i morgen og Natti Hehe, ja, samma her. Natters! Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Funker ikke i det hele tatt.... står bare å søker...nei dette er ikke bra nok.. Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bare for å si ifra, funker fortsatt ikke å logge inn om man har passive mode enabled, men ved passive mode disabled så funker det bra Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Okai.. Passive disabled. Noen tips til åssen det ska kunne funke UTEN å slå av Passive? Vanskelig å få det te å funke 100 % ... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 User/Pass fortsatt test/test? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hos meg står det fremdeles "Connecting to remote host 192.168.1.110" Hvorfor ikke bare fjerne ftp serveren du har nå, innstallere bulletproof ftp server, sette opp ruteren til å forwarde port 21 til PC-en med ftp-serveren? Det er det jeg har gjort, og har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hos meg står det fremdeles "Connecting to remote host 192.168.1.110" Hvorfor ikke bare fjerne ftp serveren du har nå, innstallere bulletproof ftp server, sette opp ruteren til å forwarde port 21 til PC-en med ftp-serveren? Det er det jeg har gjort, og har aldri hatt noen problemer. Joa, men pointet er at alt det der er gjort. Og jeg bruker en open source ftp-server som er nesten prikk lik BulletProof. OG... Tror det er fler som får kobla til og lasta ned enn de som ikke klarer det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Poenget er at det er noe som er gale, og jeg ville tro du ønsket å få fikset det... Hvis du ikke vil bytte ftp server, har du prøvd å reinstallere? Her er forresten hva som står i cuteftp: "Connecting ftp data socket 192.168.1.110:50114..." Hvorfor ikke kjøre på port 21 egentlig? Og hvorfor blande inn passive mode? Det skal fungere uten å gjøre noen spesielle innstillinger i programmet. Jeg har aldri hatt problemer med oppsett av ftp servere før i alle fall. Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg kommer rett inn på Jørgen sin ftp både med passive og active tilkobling. Grunnen til at mange velger å kjøre ftp på en annen port enn 21 har vel med sikkerhet å gjøre, folk flest prøver jo port 21 for å se om de "kommer inn" her og der... Passive mode løser mange problemer med overføring av server til server og via brannmur / nat/pat nettverk. Viser til link tidligere som omhandlet passive mode ftp. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Festa litt i kveld, så jeg hakke fått sett mer på problemet. Ifølge logger så har flere lasta ned ting i natt, så noen har vaffal ikke problemer med servern. Hvis jeg får tid så blir det nok BulletProof imorra.. HVIS det er no vits. Natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå