hwlars Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hei, Jeg lurer på hvilket ADSL modem jeg bør velge, siden jeg ikke får det det med når jeg bestiller fra direct connect, det bør også være intergrert router i denne og inkludert kabler. Jeg har ca. 1000kr i rådighet Endret 31. januar 2004 av hwlars Lenke til kommentar
N_R Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ...hvorfor akkurat DC? Jeg kan ikke si jeg ser noen umiddelbar fordel med de, andre leverandører er billigere og har attpåtil modem (ruter hos Nextgentel) inkludert..... da slipper du å bruke en tusing på det nå. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 ...hvorfor akkurat DC? Jeg kan ikke si jeg ser noen umiddelbar fordel med de, andre leverandører er billigere og har attpåtil modem (ruter hos Nextgentel) inkludert..... da slipper du å bruke en tusing på det nå. Jeg kan ikke få fra de. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Tele2? Telenor? Bluecom? Tiscali? +++ alle disse leverer med ADSL modem tror jeg og er billigere TaZ Endret 31. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med å holde seg til topic folkens? Han spør ikke etter ISP, men modem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå