Energizer Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei! Er det noen som har programmer som er litt mer multimedia enn visualbasic.osv.. Har hørt om illuminatus men finner det ikke.. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Last ned OpenDelphi fra Borland,... (tror det finnes ?) - finnes uansett OpenKylix og er gratis ..... - Alltid kjekt å prøve seg frem,.... - http://www.borland.com - Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 TakK! er dette programmer som er lette og bruke med et proft design? Noe alla powerpoint? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 FLASH? Er ikke det dritt da? Trenger et program jeg kan bruke. Ikke bare animasjoner...= Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Er det ingen programmer som kan gjøre om PPT (powerpoint)filer til EXE? Eller noe liknende? Noen som har ILLUMINATUS ELLER COOLPRESENTATIONS? Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Det er jo bare å kunne programmere da så er det bare kunnskapene som hindrer deg i å få til noe,... Jeg kjenner for å være helt ærlig lite til både Kylix og Delphi,.. da du bruker Pascal,.. noe jeg aldri har satt meg inn i. - Men det skal vist nok være temmelig kraftig bare du kan det. Eller du kan lære deg C. NB! Delphi = til Windows Kylix = til Linux Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Pascal? Hva er det? Noe som er lett og lære.. hvor får jeg det fra? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Delphi er et knallbra programmeringsspråk, men jeg tror ikke det er hva du vil ha. Prøv Flash eller Director. BTW. Flash er ikke bare animasjon, snart kommer Flash MX også, og den skal være kraftig forbedret når det gjelder bl.a. video og programmering. Sjekk http://www.macromedia.com Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Det begynner jo å bli en stund siden Flash MX kom da. går det an å lage wndows programmer i flash? i såfall hvor/hvordan? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Skil mellom programmering og authoring. Programmering er aa skrive programmer, authoring er aa bruke et program til aa lage f.eks. en liten multimediasnutt som kanskje kan aapne en fil eller no. Det finnes ingen enkel maate aa gaa ifra fargestifter til aa skrive programmer. Du maa nok investere litt tid til aa laere deg aa programmere, hvis det er det du vil da. Perl er et godt utgangspunkt etter mitt syn. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Java gir jo temmelig raske resultater i forhold til c++. Kan hende det er litt artigere om en burker Borland builder og programmerer på den måten, men slik jeg skulle ha lært så er det bare i rent dos miljø og det er litt kjedelig. I java er det noenlunde enkelt å lage et vindu med none knapper og scrollfelter+++ det som knappene skal gjøre er litt værre, men motivasjonen stiger kanskje litt når en ser ting som skjer? Programmerer du riktig kan du bruke programmet ditt på alle java støttede plattformer, og det er mange. Linux er godt å programere i, windows er ikke fullt så bra. Gå på borland.com De har en mengde program for programering, og noen av de er gatis også;-) Lykke til i alle fall, du vil trenge det. Kjøp deg også en god bok til den proramvaretypen du har valgt så har du noe å slå opp i i tillegg til store eksempler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå