Gå til innhold

Sky Hawk PSR4698D7+W Miditower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker! Veldig bra.. Fikk svar på om hvor mange sensorer det fulgte med (1). Men tror dere det er vanskelig å modde på en ekstra temp. måler eller to som da kommer innpå det lcd displayet?? Om det er mulig?

Og jeg har tenkt å kjøpe en Mist Frostbite kjøler socket A. Med den følger det med en sånn vri knapp som du kan stille opp og ned rpm på vifte. Lar det seg gjøre å koble denne viften på lcd displayet slik at jeg kan justere vifta elektronisk på lcd displayet??

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Men er det vanskelig å sette på eksta ting på det lcd displayet? Som for eksempel en temp.måler ekstra eller en vifte sånn at man ser rpm eller noe... Da må man vel lodde å greier, men er det laget for det, eller går det ikke ann?

Tror nok du burde satse på en bedre LCD en hva som står i til vanlig. Går ut ifra at det er kun et "vanlig" thermometer som er moddet og er satt inn.

De har LCD på feks 3DFxCool.no

Lenke til kommentar

Ja vel CaZiO. Takk for at du sa i fra :)

Men virket det veldig billig liksom?

Har sett på Chieftech Matrix og Chieftec Dragon Medium Tower. Noen av disse, eller andre kabinetter som egner seg bra til å sette inn et lcd display? Og noen spesielle lcd display dere vil anbefale??

Lenke til kommentar
Noen andre som har erfaringer med dette kabinettet?? (topic)

Noen andre kabinetter som ligner (tenker da på et som er stilig, gjerne i aluminium som er egnet til å modde inne et lcd display) på dette???

Jeg har AKKURAT dette kabinettet (Sky Hawk PSR4698D7+W)

Jeg er meget fornøyd til den prisen.

Spør meg for all del om du lurer på noe, hva som helst.

Her er kabinettet mitt: (casemodda)

pc.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan var temp. måleren? har du asus hk? hvordan er feilmarginen? Tror du det er vanskelig å sette på flere temp. målere på det samme lcd displayet?

Temp måleren er en måler slik som øverst på dette bildet (den regulerbare motstanden har ikke no med saken å gjøre), i tuppen av en lang ledning

spark74.jpg

Ledningen er koblet rett til displayet, og det går ikke ann å ha flere enn en måler på dette displayet.

Jeg har Abit hovedkort, ergo er feilmarginen uvesentlig :thumbup:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...