ArneJ. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Lurer på hvor man får tak i "billige" verbatim plater i norge?Dvs under 20kr? Har bare testa dette mediet på min plextor siden det støtter 8x og virker som det beste valget. Irriterende at produsentene bruker media fra forskjellige fabrikker å skriver logoen sin på de. Skulle vært påtvunget å skrive dette på pakkene. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Komplett har de til unde 20 kr. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Under 15kr pr plate hvis du kjøper dem i spindel hos www.multicom.no. Disse er produsert av Moser Baer i India. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg ser også etter billige Verbatim +R og aller helst +RW (DVD er backup for meg, kanskje litt rart men, jeg kjøper og leier filmer.) Hvis vi gikk sammen en gjeng så kunne vi importere et lass. Det er kanskje flere interessert og noen som har lyst å organisere og fikse litt import? For noen år siden kjøpte jeg et rimelig stor mengde 16x verbatim cd-r sammen noen venner. Har endel av dem enda..hehe. Det ble billig faktisk. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Verbatim 25pk DVD+R 4X cakebox Pris pr. stk: 349.00 inkl. mva. Frakt kommer i tillegg. = 13.96 pr stk. Dette var jo ikke ille. Er dette gode plater som tåler 8x på en plextor 708a? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Burde virke ok på 8x med plextor ja. Men har du en plextor så anbefaler jeg That's Write DVD+R hos f.eks komplett.no som virker enda bedre på 8x etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
enhuso Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen 4x plater som virker på 8x med Nec 2500a ?? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Burde virke ok på 8x med plextor ja. Men har du en plextor så anbefaler jeg That's Write DVD+R hos f.eks komplett.no som virker enda bedre på 8x etter mine erfaringer. Takk for tipset, skal teste de thats write platene en gang, men foreløpig så tror jeg at det blir verbatim 25 spindel fra multicom. De koster 1kr mer en thats write, og komplett har de ikke inne akkorat nå. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det noen 4x plater som virker på 8x med Nec 2500a ?? Hadde du lest litt rundt så hadde du sett at jeg har svart en del ganger på det spørsmålet allerede Uansett, prøv disse på 8x: Verbatim 4X DVD-R (IKKE DVD+R) Verbatim 4X DVD-R og DVD+R pastell (Må stå made in Japan på pakningen). Plextor 4X DVD+R Samsung 4X DVD+R (må stå made in Japan på pakningen). TDK 4X DVD-R (Må stå made in Japan på pakningen). Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Burde virke ok på 8x med plextor ja. Men har du en plextor så anbefaler jeg That's Write DVD+R hos f.eks komplett.no som virker enda bedre på 8x etter mine erfaringer. Er disse like gode som Plextor platene? Jeg tenker da på lesbarhet og feilprosent. Er meget skeptisk til "billig" media etter å ha "brent" meg på slike før. Det er viktig at platene fremdeles kan spilles av etter et par år også. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Nei Plextor DVD+R er det ypperste du kan få. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Var det jeg trodde ja... Har du testet noe 8X media ennå og sett om det er noe forskjell på slike og gode 4X? Sorry for å kapre tråden på denne måten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 trodde that's write platene på komplett var samme skiten som "princo" jeg da.. Lenke til kommentar
clon Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvilke dvd plater er egentlig de beste for å brenne filmer på, med tanke på at de skal vare lenge og funke feilfritt på de fleste dvd spilllere ? Det er mange som har forskjellige meninger om dette så jeg bare lurer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ot, men likevel aktuelt med tanke på spørsmålet til clon; http://www.hydrogenaudio.org/index.php?showtopic=17929& Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Var det jeg trodde ja... Har du testet noe 8X media ennå og sett om det er noe forskjell på slike og gode 4X? Sorry for å kapre tråden på denne måten. Har testet Mitsubishi 8x (MCC 003) og disse er ELENDIGE!!!! Les testresultatene mine her: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=84895 Plextor PX-708A: prøver å brenne på 8x men slår rask ned farten til 4X, den produserte platen er ikke fult lesbar NEC ND-2500A: Brant ok på 8x og platen er lesbar. Lite-On LDW-811S: Brant på 8x men feilnivået er litt høyt og platen er ulesbar på slutten. BTC DRW1008IM: Brant på 8x, men platen er helt ubrukelig!!! NU TECH DDW081: Brant på 8x, men feilnivået er for høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå