Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hvilket farger skal jeg velge til den nye siden min? Det er så vanskelig akkurat det... Kan dere komme med goe tips?!?! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tenk deg om, prøv og feil, bruk en fargepalett, og bruk gjerne web-safe colors. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Vanvittig raske og gode svar her på forumet må jeg si!!! Takk!! Takk!! :) Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Alt er jo en smaksak, men jeg liker rolige farger som vanligvis er likt overalt, kanskje noen kontraster, men for meg så kan det være forskjellige varianter av samme farge. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Finn én farge du liker godt, en grunnfarge om du vil. Så prøver du å finne to, tre farger som passer bra til denne. Pleier å ta et blankt bilde i photoshop, og sette opp tre kolonner ved siden av hverandre og fyller de med farger. Da finner du fort ut om de passer sammen. Det er i hvert fall sånn jeg prøver meg frem på... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Er denne kombinasjonen bra? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan vel gå det, kommer vel an på hvordan du bruker dem Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er denne kombinasjonen bra? Den mørkeste fargen blir for grønn etter min mening, så hvis du bytter ut den blir det nok bra Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 aah, favoritt fargen min er blå ! uten tvil ! beste fargen ! ever ! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nå er den oppdatert! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan bli veldig bra det..... Liker veldig godt litt sånn kalde blåfarger på web jeg og Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Jeg å Endret 30. januar 2004 av omiro Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 kan bli veldig bra det..... Liker veldig godt litt sånn kalde blåfarger på web jeg og Men det begynner å bli NOKSÅ oppbrukt etterhvert. Selv synes jeg blåtoner er de _letteste_ å lage et design med, ikke spør meg hvorfor. Ikke at det har noen betydning. Selv har jeg den siste tiden falt for rødnyanser/rødbrun. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Ka med denne kombien? Endret 30. januar 2004 av omiro Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er vel ikke dum den heller, men ja, jeg pleier aldri å sette sammen farger på den måten, jeg tar sånt på sparket Det blir som å se på teppe-samples på IKEA, men ikke klarer å referere/se for deg hvordan det blir hjemme Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Selv har jeg den siste tiden falt for rødnyanser/rødbrun. /me også Har såvidt fått satt igang på ei side som eg har en liten anelse om at kan bli bedre enn en del (les: alle) mine tidligare verk. Einaste "problemet" er - at eg skulle helst vert ultra1337 i flash for å få det 100% optimalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå