Richard`n Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei. Jeg har en dell inspiron 8100 som jeg netopp har instalert win xp på. Problemet er at maskina låser seg med jevne mellomrom. Har hørt fra andre at problemet ligger i driverene, og at man kan fixe problemet med å laste ned oppdaterte drivere. Men jeg vet ikke hvilke drivere det gjelder, for hva og hvor jeg kan finne dem. Noen med samme erfaring eller råd her?? i såfall blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
roroem Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hei Jeg hadde det samme problemet med min bærbar Dell Inspiron 8100 og det viste seg til sist at driverne som ligger i Win XP platen låser skjermkortet. Dette begynner å bli over 2 år siden og jeg husker det meget godt. Last ned nye drivere fra nettsiden www.nvidia.com eller til www.dell.no for kortet ditt. Kortet er av typen GeForce 2GO og driverversonen er:6.14.10.4482. Lykke til Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 ahh takk skal du ha skal prøve dette:) Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Tast inn service taggen din på dell sine sider så får du opp alle driverne som har blitt oppdatert. Hvis du fortsatt har problemer kan det være at du trenger en BIOS oppgradering, eller du kan prøve OMEGA driverne til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå