Oldefar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Hadde nettop fått nytt kabinett (lian li pc6077 ) Da jeg flyttet over hw og maskinen hadde vært i gang i ca et minutt skjedde det skumle ting. Det luktet svidd og til min forskrekkelse kom det røyk ut av kabinettet , jeg stupte mot strømpadda og fikk slått den av. Jeg åpne kabinettet og så at det var et saftig svimerke til høyre for der der hvor man koblet til lyden til frontpanelet. Er det jeg som har koblet disse ledningene til lyden feil eller? Trodde ikke maskina ville ta fyr om jeg koblet feil Endret 30. januar 2004 av Oldefar Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er ikke en kortsluttning på undersia da? Spacer feilplasert'?? TaZ Lenke til kommentar
Oldefar Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nei, var nesten det første jeg skjekket og det er ingen som ikke står der hvor det er skruehull. Har noen hørt om at feilplasering av disse koblingene (lyd, usb, av/på knapp, hdd lys, osv) kan føre til kortsluttning?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 nei det skal ikke ha noe å si Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei, men jeg har hørt at man skader hovedkortet hvis man kobler en USB port på et Firewire uttak og omvendt, og kabinettet ditt ser ut til å ha både USB uttak og Firewire uttak i fronten... Lenke til kommentar
Oldefar Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Det uttagbare hk brettet mitt har også fått seg en karamell, det er svart som bare F... Er helt sikkert at jeg ikke har blandet usb og firewire kontaktene. Hva kan det da som kan være årsaken til kortsluttningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå